فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

.

به بهشت نميروم ،اگر مادرم آنجــــــــا نباشد...

1392/2/11 15:27
نویسنده : مامان جون
303 بازدید
اشتراک گذاری

Mothers day Scraps

مادرم مرکز يک دايره پر معناست 
          مادرم بوي بهشت، بوي تمام گلهاست
مادرم بوي تب و رنج و غم و غصه ماست
              مادرم عشق براي گذر از سختي هاست

زير پاي مادران جنت و مينوي خداست
              دل اگر هست به گيتي دل مادرهاست
غم ندارد کسي دوست چو مادر دارد
                لنگر کشتي عشق ،عاطفه مادرهاست
مثل گلبرگهاي رنگين گل سرخ بهار 
               دل خونين چون درياي غم مادرهاست
راه با پاي پر از آبله گر مي پويي
          راه دل رو که آن راه دل مادرهاست...

 

totalgifs.com babys gif gif 37.giftotalgifs.com babys gif gif 37.giftotalgifs.com babys gif gif 37.gif

 mothersday

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

متین
11 اردیبهشت 92 15:28
"گل را به عزیزان میدهند محبت را به مهربانان"لایق تو چیست که هم عزیزی هم مهربان..... عژیژم روزت مبارک

مرسي عزيز نازم،روز تو هم مبارك
ايشاالله سال ديگه من تو رو بچه بغل ببينم،آمين


شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:21
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
مامان محمد فرحان
11 اردیبهشت 92 19:09
سلام فاطمه خانومی خوشگل امروز میخوام به همه فاطمه ها سلام کنم روزتون هم مبارک مامان جونی فاطمه خانوم


مرسي از لطفت دوست خوبم
مامان لیلا
11 اردیبهشت 92 21:12
سلام، روزتون مبارک باشه. من لینکتون کردم اگه لینکم کنی خوشحال می شم
مامان مینا
14 اردیبهشت 92 2:33
سلام عزیزم ممنونم که زود به زود میای و بهم سر میزنی. من شرمنده م که نمیتونم جوابگوی اینهمه محبت تو باشم. جان جان رو خیلی ببوس. روزت هم مبارک مامان مهربون
خاله محبوبه
24 اردیبهشت 92 15:02
اولین سال از تجربه ی مادر بووودنت مبارک عزززیز دددلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد