فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

.

دختر پاييزي من ، تولدت مبارك

1393/8/7 23:35
نویسنده : مامان جون
1,377 بازدید
اشتراک گذاری

بوی پاییز را با تمام جانم احساس می کنم ...

اینجا در عصری نیمه خنک , با صدای جیر جیرکهایی که شب را گم کرده اند , با صدای وزش باد در لابه لایِ درختانی که در حال خداحافظی با برگهایشانند , با رشته کوه هایی در حال عریان شدن که تنها غروب آفتاب را بر نوکِ قله ی خویش  می بینند و تکه ابرهایی سفید در میان مه , چیزِ دیگری نیز خودنمایی می کند..

حسی شگرف در پسِ دیدگانم...

گویی بویِ پاییز آنقدر شامه نواز است که حسم را مدهوشِ خویش ساخته است ...

حسی شگرف در پسِ دیدگانم...

چقدر پُر احساس است" اين پاييز زيباي من " ...

چه سالی شود امسال با " تو " ...

آخر می دانی , سالِ عشاق از پاییز " نو " می گردد....

" اين پاييز هم " با تمامِ احساسش تقدیم به " تو " ...

به " تو " که زاده ی بارانی و احساس...

 

تولدتـــــــ‌ مـبارك

پسندها (2)

نظرات (9)

شقایق
8 آبان 93 22:49
پـــــــــــــرنسس زیبای من فاطمه جان تولدت مبارک ایشالا 120 سال در کنار مامان و بابا وداداش جون سالم و سلامت باشی ماشالا عکست خیلی نازه
مامان سحر
9 آبان 93 23:57
عشق کوچک تولدت هزاران بار مبارک
مامان زهره
13 آبان 93 22:14
تولدت مبارک خانم خوشکله
مرمر
18 آبان 93 14:55
تولد مبارک خوشگل مومشکی وااااااااااااااااای من الان فهمیدم باز بارداری خودت خواستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان فاطمه
25 آبان 93 16:13
سلام خانومی خوبی؟نی نی تو راهی خوبه؟تولد فاطمه جونم مبارک باشه مراقب خودتون باشین
مات سارا
27 آبان 93 23:26
عزيزم فاطمه خانم گل تولدت مبارك...
ساسان اس ام اس
2 آذر 93 16:01
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان لیلا
30 آذر 93 15:18
عزیزم تولدت با کلی تاخیر مباااااااارک کاش بیایی مامان جان جان فاطمه ناز,بگی کوچولوی دومت بدنیا اومد؟ دلم برات تنگیده
مامان یاسمین
25 دی 93 22:50
تولدت مبارک دختر نازنینم ان شاالله که عمر هزار ساله داشته باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد