فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

.

دختر پاييزي من

1393/7/7 14:22
نویسنده : مامان جون
683 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره پاییز
اما نه ((فصل خزان)) زرد!
دوباره پاییز
اما نه فصل اندوه و درد!
دوباره پاییز
فصل زیبای سادگی
دوباره پاییز، موسم شدید دلدادگی . . .
دوباره پاییز و فصل آمدن تو عزیزم

بيشينم ؟ اينجا بيشينم . . . اينجا چي ، اونجا چي ! مي خواد صندلي باشه يا كدو فرق نـــداره فقط كافيه يـــكم بلند تر از سطح زمين باشه تا چندين بار بپرسي كه ميتوني اونجا بشيني يا نــــــ ه . . . بيبينم ، چيه؟! ماله منه ! كيه !؟ .. ..

تلفن همسايه بغلي مـــدام زنگ ميخوره ، ماماني بدو گوشي بردار . . . ماماني تلفن ما نيست ،تلفن همسايمونه . . . چنــد دقيقه بعد دوباره صداي تلفني كه كسي جواب نميده و اين بار تو ، همسايه بدو گوشي بردار . . . بدو ديده (بدو ديگه) .. ..

ميگم ماماني من برم بازار خريد زود برميگردم ، دختــر خوبي باش بابايي رو اذيت نكن . . . رفتي از تو قلكت پول در اوردي ميگي بيا ماماني . . . اين پـــــ ـول .. ..

سر غذا قاشق اضافه دم دست نيست ، قاشقم رو كــردم تو ظرف ماست ، خيلي جدي ميگي مامان ! دهنيـــه .. ..

چند وقته براي خواب حتما بايد دست هاي من رو بگيري و بعد بخوابي ، حالا ياد گرفتي تو بيداري هم اين كار رو زياد انجام بدي  . . . براي اينكه خيلي بد عادت نشي ازت خواستم كه فقط موقع خواب اين كار رو انجام بدي ، طبق معمول دارم بهت تذكر ميدم كه بعد از يكم فكر كردن ميگي ماماني دارم تو رو نازي ميدم ، نازي نازي  . . . خـــب با همچين جواب قانع كننده اي من چي دارم بگم .. ..

23 ماهگي دختر قشنگـــــم مبارك

 

پسندها (3)

نظرات (8)

mahtab
8 مهر 93 23:24
پيشاپيش تولدت مبارک عزيزم
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان زهره
13 مهر 93 18:18
مات سارا
14 مهر 93 23:25
مرسي گلم..همچنين يك بوس واسه فاطمه جون خودم
مات سارا
14 مهر 93 23:25
راستي تولدت نزديكه پيشاپيش تبريك ميگم...
مامان سها و نی نی کوچولو
16 مهر 93 11:07
مبارکه ... همه روزهای قشنگت مبارکه تولد که جای خود داره ... زنده باشی دختر نازنین
مطهره
21 مهر 93 13:39
ای جوووووووونم نفس.....
مامی فاطمه
22 مهر 93 15:56
سلام مامان عزیز خدا فرزندان دلبندتو برات حفظ کنه پیشاپیش میلاددخمل نازت گلباران ایشالله تولد200سالگیشاجشن بگیرین عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
6 آبان 93 23:22
سلام عزیزم خوبید خیلی تصادی با وبتون آشنا شدم ودیدم ردا تولد دختر نازنینه عزیزم مبارک باشه انشاله تولد 120 سالگیش امیدوارم همیشه بهترینها نصیبت بشه مامانی نازنین نی نی نازنینت چطوره خداحظش کنه انشاله بسلامتی بدنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد