فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

.

فدای مادر

1392/2/10 0:42
نویسنده : مامان جون
216 بازدید
اشتراک گذاری

07400000خاك را پرسيدم آيا مي تواني دل مادر گردي ؟

   آسماني شوي و خرمن اختر گردي ؟

      گفت نه هرگز من براي اين كار 

        بوستان كم دارم ، در دلم گنج نهان كم دارم

   Purple Dotted Flower

 

اين جهان را گفتم 

   هستي و مكان را گفتم

      مي تواني آيا لفظ مادر گردي ؟

        همه ، رفعت را ...همه ، عزت را ...همه ، شوكت را   بهر يك ثانيه بستر گردي ؟

گفت نه هرگز من براي اين كار

آسمان را كم دارم ، اختران كم دارم ، رفعت و شوكتشان كم دارم

عزت و نام ونشان كم دارم

Purple Dotted Flower

 آن جهان را گفتم مي تواني آيا لحظه اي دامن مادر باشي؟

   مهر رحمت شوي و سخت معطر باشي؟ 

      گفت نه هرگز من براي اين كار

         باغ رنگين جنان كم دارم 

آنچه در سينه مادر بود آن كم دارم 07400000

 

 totalgifs.com babys gif gif baby7.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زهره
10 اردیبهشت 92 0:38
سلام متن خوشکلی گذاشتی مرسی که به یادم بودی راستش یه مدت لب تاپم خراب بود یا مودمش بالاخره نمیتونستم بیام گاهگداری با گوشیم می اومدم. خودم دلم تنگ شده بود
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
10 اردیبهشت 92 4:35
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیباى خداوند روزت مبارک! (براي مامان نيني)
مامان الناز
10 اردیبهشت 92 10:59
مامانی روزت پیشاپیش مبارک
علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 13:16
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك
صبا
10 اردیبهشت 92 14:18
مادر اي معني ايثار تو گل باغ خدايي توي روزگار غربت با غم دل آشنايي مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن روزتان مبارک
مامان ضحی
10 اردیبهشت 92 16:11
زن بودن کار مشکلی است مجبوری مانند یک بانو رفتار کنی، همانند یک مرد کار کنی، شبیه یک دختر جوان به نظر برسی و مثل یک خانم مسن فکر کنی. بزرگ هنرمند جهان خسته نباشی. روزت مبارک خانومی
مامان عبدالرحمن واویس
10 اردیبهشت 92 16:48
مرسی خاله جون بهمون سر میزنی خیلی دوستون داریم میبوسم روی گلتون رو عزیزم
مونس مامان امیرعلی و ایلیا
10 اردیبهشت 92 20:36
بهشت در دستان مادر بود , وقتی مرا به دنیا آورد ان را به زیرگذاشت تا مرا در آغوش گیرد و اینگونه شد که بهشت زیر پای مادران شد روزت مبارک معصومه جان
مامان زهره
10 اردیبهشت 92 23:23
فاطمه یعنی شرف،یعنی حجاب فاطمه فخر زنان، روز حساب فاطمه یعنی رضای کردگار شاهکار خلقت پروردگار ولادت حضرت فاطمه(س) مبارک باد
مامان درسا
11 اردیبهشت 92 0:50
عزیزم روزت مبارک.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد