فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

.

خدا منو آفرید ...

1392/1/27 0:10
نویسنده : مامان جون
205 بازدید
اشتراک گذاری

 Hot Pink Flower

خـــــــــــــــــــــــــــ ღ ـــــــــــــــــــــدا منو آفرید که عاشق تو باشم

جز عاشق تو بودن کاری نداشته باشم

خـــــــــــــــــــــــــــ ღ ـــــــــــــــــــــدا به من نفس داد تا از تو شعر ببافم

 تا که ببینی هر دم دور تو در طوافم   

یه حسی داد تا زندم صدات باشه تو گوشمScribble Heart Divider

 به شوق داشتن تو تن پوش عشق بپوشم  

 خـــــــــــــــــــــــــــ ღ ـــــــــــــــــــــدا چشامو وا کرد تا تو رو خوب ببینم

از دشت دل خوشی ها برات شادی بچینم

             خـــــــــــــــــــــــــــ ღ ـــــــــــــــــــــدا دلو به من داد تا به تو مبتلا شم

            که روز میلاد عشق دست خالی نباشم

 خـــــــــــــــــــــــــــ ღ ـــــــــــــــــــــدا تو رو به من داد تا تو قلب تو جا شم

Blue and Orange Flowerتو مروارید احساس من صدف تو باشم

            خـــــــــــــــــــــــــــ ღ ـــــــــــــــــــــدا تو روافريد كه من تنها نمونم

            که اسم تو شب و روز بشه ورد زبونم

 خـــــــــــــــــــــــــــ ღ ـــــــــــــــــــــدا نگاه تو رو گره زد به نجابت

تا من عاصی از بند راضی شم به اسارت

           خـــــــــــــــــــــــــــ ღ ـــــــــــــــــــــدا با مهربونی دلتو آشنا کرد

            تو قلب سوت و کورم چه محشری به پا کردBlue and Pink Flower

 خـــــــــــــــــــــــــــ ღ ـــــــــــــــــــــدا تو رو آفرید که معجزه ببینم

تا وقتی که تو باشی منم عاشق ترینم

 خـــــــــــــــــــــــــــ ღ ـــــــــــــــــــــدا دلو به من داد تا به تو مبتلا شم

که روز میلاد عشق دست خالی نباشم

 خـــــــــــــــــــــــــــ ღ ـــــــــــــــــــــدا تو رو به من داد تا تو قلب تو جا شم

تو مروارید احساس من صدف تو باشم

Blue and Green Flower

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهدیه
27 فروردین 92 10:49
خاطره ی زایمانت رو نمی خوای بذاری تا انتقالش بدیم به وبلاگ جدید؟
www.madari.niniweblog.com


دوست دارم ولي وقت ندارم،ايشاالله سعي ميكنم اگه امشب شد بزارم

پرنسس
28 فروردین 92 1:20
مرسی قشنگ بود خانومی خدا واست نگهش داره
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
28 فروردین 92 18:12
دوستتتتتتتتتت دارم فاطمه جونييييييييييييييييييييييييييييييييييي



مرسي عزيزانم
مامان آیسا
28 فروردین 92 18:13
زیبا بود
خدا فاطمه جون و برات نگه داره


مرسي عزيزم

مامان ضحی
1 اردیبهشت 92 15:00
بابا شاااااااااااعر خیلی قشنگ بود


اين شعر از من نبودها....

خاله محبوه
24 اردیبهشت 92 15:19
به به چه مامان با احساسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد