فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

.

يادت باشه

1392/1/29 0:51
نویسنده : مامان جون
265 بازدید
اشتراک گذاری

 

من عاشق چشمت شدم  نه عقل بود و نه دلی

      چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلي

         یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود 

 

سلام جان جانم...

الان چند روزه كه حالم خيلي گرفته،ميدوني چرا؟!سر قضيه شير نخوردن شما

بعد از تحمل اون همه روزهاي سخت براي مريضي شما تو عيد و ضعيف شدنت تازه 2 هفته بود كه درست شير ميخوردي ولي نميدونم يهو دوباره چي شده كه اين طور براي خوردن شير لجبازي ميكني!

             هر كاري فكر كني كردم،از عوض كردن سر شيشه  ،عوض كردن شيشه شيرت،شيرين كردن شير،تغيير دما ويه عالمه كار ديگه كه نگفتنش خيلي بهتره، ولي بازم هيچ كدوم جواب نداده

   جالب اين جاست كه براي خوردن هر مايعات ديگه اي جز شير كاملا امادگي داري ولي براي شير دهنت رو كيپ كيپ ميكني حتي تو خواب و تا وقتي خيلي گرسنه نباشي شير نميخوري.

  مامان دوقلوها امروز تو كامنتشون گفتن ممكن به خاطر چشيدن غذاي سفره باشه كه فكر ميكنم تا حدودي درست هم هست.حالا با مشورت دكترت تصميم بر اين شد شيرت رو به نوع 2 تغيير بدم ،سعي كنم گرسنه نگهت دارم تا علاقت به شير برگرده و ديگه فعلا تا پايان 6 ماه غذاي كمكي ندم.

   راستش يكي دو مرتبه دست هاي كوچولوت رو نگه داشتم و بهت شير دادم كه اولش چنان بغضي ميكردي كه بيا و ببين و احساس ميكردم داري التــماس ميكني كه ماماني شير رو نميخوام ولي بعد شروع ميكردي به خوردن.

ديروز كلي گريه كردم،معذرت ميخوام ولي دست خودم نبود.

 پ.ن: جان جانم يادت باشه وقتي قرار مادر بشي بايد خودت رو براي يه ماراتن  بزرگ  اماده كني،ماراتني كه تنها شركت كننده اون خودتي ولي براي بنده شدن و اول بودن بايد از خودت بگذري و هر چي در توان داري با عــــــــــــــشق تقديم عزيزانت بكني،همين.12800000

 

نایت اسکین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهدیه
29 فروردین 92 10:05
درکت میکنم. فاطمه ی من هم هر از چندگاهی همین طور بدشیر میشه. با هزار دردسر بهش شیر میدم. گرسنگیش میمونه برای خودش و غصه اش برای من!
مامان آیسا
29 فروردین 92 23:29
خصوصی داری گلم
دایی و زندایی
30 فروردین 92 0:26
داداش فدا گریه آبجی...نبینم کسی آبجی گل ما رو اذیت کنها ... ( قابل توجه دایی کوچولو)

فقط ميتونم بگم من عاشق تو و خديجه هستم

مامان درسا
30 فروردین 92 1:42
سلام عزیزم نباید خیلی خودتو اذیت کنی میدونم خیلی درده ولی از دست این کوچولوها چه باید کرد جز اینکه صبر پیشه کنیم.


بايد صبر پيشه كرد،واقعا...

دختر برفی(مطهره)
30 فروردین 92 17:19
ای جانم.
من فداش.
ایشاا... شیرشم میخوره.
نبینم معصومه جونم گریه کنه.
فدات

سلام خانم الي،كجايي ؟
دلم واسه تو وابجي خيلي تنگ شده
مرسي جوجو

مامان عبدالرحمن واویس
30 فروردین 92 18:09
ای جان دخترم چی شده چراشیرتو نمیخوری چی شده............مامانی شایددندونی چیزی داره درمیاره که نمیتونه شیربخورم....عبدالرحمن هم چهارماه دندون دراورد
مواظب خودتون باشیدعزیزم


ماه پيش دوتا دندون بالا اورده،الانم خيلي ريزش اب دهن و خارش لثه داره ولي خبري از دندون نيست كه نيست

مونس(امیرعلی و ایلیا )
30 فروردین 92 18:45
مامانی غصه نخور انشاالله درست میشه , امیر علی و ایلیای منم گاهی اینجوری میشن !!!
دوست جونم ناراحت نبااااااااااااااااش


مرسي از دلداريت عزيزم

مامان الناز
31 فروردین 92 10:22
بچه ها با بزرگتر شدنشون دردسرهاشون هم بیشتر میشن الناز من برعکس فاطمه جان.عاشق شیشه شیره و میلی به شیر خودم نداره و خیلی کم میخوره شاید یک یا دوبار در روز
مامان ضحی
1 اردیبهشت 92 15:05
سلام خانومی به نظر من غذای کمکی رو خییییییییییییییییییلی زود شروع کردی بچه ها باید پایان 6 ماهگی غذای کمکی رو براشون شروع کرد. ضحای منم کلا کم شیر میخورد و می خوره ولی تا پایان 6 هیچ کمکی بهش ندادم 6 ماهه که بود وعده ای 1 نهایتا 2 شماره شیر میخورد.

من با نظر دكترش شروع كردم،چون جان جان نسبت به وزن تولدش كمبود وزن داشت كه ديگه حالا كنسل شده

مامان ضحی
2 اردیبهشت 92 10:33
سلام میگم شاید دهان یا زبون فاطمه جون برفک زده که شیر نمیخوره


نه ،قربونش برم به خاطر ريفلاكسشه
شكر خدا الان يكم بهتره

مامان ضحی
7 اردیبهشت 92 7:20
خصوصی داری
مامان ضحی
7 اردیبهشت 92 7:26
سلام خانومی خوبی دخترطلا چطوره؟می خواستم یه پیشنهاد بهت بدم البته فقط پیشنهاده دیگه همه چی بستگی به خودت داره. به نظر من برای دکتر فاطمه جان بیشتر تحقیق کن و دکترشو عوض کن آخه ضحای من که کمبود وزن داشت حتی یه بار وزنش روی خط و زیر خط قرمز بود پیش چندتا متخصص و فوق تخصص کودکان بردم اصلا اجازه ندادن زود کمکی رو شروع کنم فقط گفتن بهش شیرخشک بده دکترا معتقدن بچه زیر 6 ماه حتی آب هم نباید بخوره چون روی ضریب هوشیشون تاثیر میذاره من تعجب میکنم دکتر فاطمه جان غذا رو براش تجویز کرده میخوای بیشتر مشورت کن و تحقیق کن موفق باشی منتظر خبرت هستم موفق باشی گلم ببوس گل دختری رو.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد