فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

.

خداحافظ پاییز . . .

1392/10/3 1:29
نویسنده : مامان جون
348 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر خوب مامان

اون شب كه پست دون دون شدنت رو گزاشتم تو تا صبح سوختي و ناله كردي
اخه خداي من چرا اين مريضي تمومي نداشت ديگه صبح جاي تامل نبود سريع بردمت دكتر . . . علائم چند روز پيش رو كه به دكتر گفتم تائيد نكرد كه ممكنه به خاطر واكسن بوده باشه  گفت در حال حاضر گلوي كوچولو پر از خلط هستش و 10 روز انتي بيوتيك داره . . . ما هم برگشتيم خونه با 4 تا شيشه دارو  . .. حالا ديگه با قطره اهن و فروس سولفات حساب كن . . . چند روز اول كه بي بروبرگرد دارو رو با هر چي كه خورده بودي بالا مياوردي و دوباره از نو مجبور بودم بهت بدم . . . از همه بدتر دوباره دون دون شدنت بود اونم از نوع خيلي زياد . . . خدايا اين يكي چيه ديگه ...
اگه بخوام بگم میشه قصه هزار و یک شب... نتيجه اين كه  نفهميديم علائم واكسن بود که تو رو به اون حال و روز انداخت یا نه ، شکر خدا الان خوبی و همین ما رو بس

 

 این چند روز حسابی دلم میخواست بیام و از تو بگم از شب یلدا و ارزوهای بلندم   از رفتن پاییز که فقط به خاطر تو عاشقش شدم . . . از خواستنی تر شدنت  از پر کشیدن دلم برای لحظه های دیروزت و لبخند از تصورت تو اینده ذهنم . . . ولی خب گاهی فرصتش نیست یا اینکه نمیشه تو چند تا جمله خلاصه کرد . . . مامانم همین قدر بدون که عاشقتم و عاشقانه دوستت دارم

fatemeh

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان مرسانا
2 دی 92 10:28
شیرین عسل من چه روزهای خوشی که انشالله خواهی داشت امین هزار تا بوس واسه فاطمه زهرای خودم
مامان فاطمه
2 دی 92 19:51
خدا رو شکر که الان خوبی خاله جون این روزا همه بچه ها مریضن.فاطمه که دو روزه تب داره وهمش لجبازی می کنه. مامانی مواظب دخملمون باش
مامان فاطمه
2 دی 92 20:39
مامانی آپ شدیم
ساراکوچولو
3 دی 92 12:53
سلام...خدابدنیاره بیشتر مواظب فاطمه جون باش...هرچندان مریضی بچه ها همیشه هست ...خداروشکر خوب شده..الان من وسارا باهم داریم وبتون همراه عکس فاطمه جون نگاه میکنیم..وسارا این شکلیه الانبهش دارم میگم مامانی این دوستت فاطمه جونه اونم میگه دادا یعنی آبجی...همیشه سربزنیدبوس
سمیه مامان آیسا
3 دی 92 19:18
دیگه نبینم فاطمه جون ما مریض بشه ...مواظب نی نی ما باش مامانی
شقایق
3 دی 92 21:43
الهی قربون این دختر و مامان مهربون برم من وای مامانی قربونت برم چی کشیدی خدا را شکر که الان خوبه ایشالا که دیگه هیچ وقت پیش نیاد در پناه خدا باشه دخملی گلم عمرتون یلدایی ایشالا که تمام ارزوهات به حقیقت تبدیل بشه الهیییی آمین
مامان درسا
4 دی 92 0:08
خدا رو شکر که الان خوبی خاله جونم. مامانی برای این دخمل ناز هم سپند دود کن هم صدقه بده خیلی خیلی.
شقایق مامان آرشا
4 دی 92 22:00
وای از دست مریضی ایشالا بلا همهیشه ازت دور باشه قشنگ خالههه
مهشید مامان مهتا
4 دی 92 23:10
سلام عزیزم خدارا شکر که بهتری مامان فاطمه جون خسته نباشی به نظر من فاطمه مریضی تب ودونه گرفته بوده مهتا هم گرفت بچه های 6 تا 2 سال مبتلا میشن جزو تکامل سیستم ایمنیشون هست میتونی توی اینترنت هم سرچ کنی.از اتفاق از فاطمه جون با واکسن یکسالگی و ویروس سرماخوردگی اونم ازنوعی که مهتا گرفته بود (چرکی شدن سینه) مخلوط شده چیزی نیست خاله بزرگ میشه یادتون میره
مامان جون
پاسخ
چي بگم دوست جون شكر خدا تموم شد رفت حالا هر چي كه بود فضولچه هاي ما تو بيماري گرفتن هم زودتر از سنشون عجله دارن
مهدیه ( مادر دختری)
5 دی 92 15:46
اونوقت الان نظر من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزيزم غصه نخور ... رفته پيش همون نظر هاي من كه بعضي وقت نميرسه نميدونم والا فكر كنم مشكل ني ني وبلاگ باشه هر وقت كه سرعت پايينه اصلا براي من باز نميشه
مرمر مامان محیا
6 دی 92 12:40
یافففففففففففففففففتم سرعت نت مون کم بود ک این جوری میشد ای جیگر.ای آلبالو. ای بلا می سر... چرا بیشتر نمینویسی از این دوقولی محیای من... از اون بابت ک تقریبا هم سن هستن میگم دو قولو
مامان جون
پاسخ
مرمر نميگفتي هم ميفهميدم منظورت از قل چي بود تو بنويس من ياد بگيرم نيست حالا خودت . . . استغفرا... والا من كه دوست دارم ولي مثل اينكه فاطمه خانم خودش دوست نداره
مامان سها
6 دی 92 20:37
سلام عزیزم خدا رو شکر به خیر گذشت خوشحالم که خبر سلامتی شو می شنوم حتی اگه مامانش نتونه شب یلدا چیزی بنویسه دوستت داریم فاطمه جان
زهره مامان مرسانا
7 دی 92 15:20
خصوصیییییییییییییییی
مامان الناز
7 دی 92 15:51
خداراشكر كه حالا خوب شدي خوشگل من
نیلوفر/مامانه روژینا
13 دی 92 2:18
اخی عزیز دلم خداروشکر که حالت بهتره انشالله که همیشه سلامت باشی عزیز دلم.
مهدیه ( مادر دختری)
14 دی 92 17:36
این مرمر ناقلا بلامی سر رو از کی یاد گرفته؟
سمیه مامان آیسا
28 دی 92 15:42
عزیزم خصوصی داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد