فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

.

دختر است ديگر . . .

1392/9/7 0:10
نویسنده : مامان جون
328 بازدید
اشتراک گذاری

من از عهد آدم تو را دوســـــــــــــت دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم‌نم، تو را دوســـــــــــــت دارم

Love quotes Scraps 

سلام کوچولوي نازم . . .

آخيش خيالم راحت شد ماماني ،بالاخره واکسن 1 سالگيتــــ رو هم زديم

وروجک من روز ها ميدويي اين ور ميدويي اون ور به اين دست بزن به اون دست بزن من و بوس بده بابا رو بوس بده . . . ميخوري زمين ،زمين رو دَ ميکني دستت رو به در و ديوار ميزني همشون رو دَ ميکني . . .با سوت سوتکت سوت میزنی از پشت در و دیوار و هر جا که گیر بیاری با ما دالی بازی میکنی تازگی ها هم یاد گرفتی دستات رو بگیری جلو چشمت و بعد بگی دا . . .تا میگم فاطمه یک دو ،برای مامان درجا میزنی . . .

در فریزر رو باز میکنی میبندی ،حـــالا نوبت در ماشین لباس شویی میشه  . . .بعد دنبال جارو دستی میگردی و ادای من رو در میاری و همه جا رو جارو میزنی . . . در یخچال رو که باز میکنم میگی چو چور ؟منظورت چوب شوره . . . عاشق خیاری ،موقع ناهار هم که مدام میگی ما .. ما یعنی ماست میخوام . . . با قابلمه و کفگیر یه نیم ساعتی مشغول میشی و مدام در حال هم زدنی بعد هم به من تعارف میکنی که من بخورم و وقتی میگم به به کلی ذوق میکنی ،به قول بابا دختر برای خودش دختره . . .

 

دخـ ــتـر است دیگر

گاهی دلش میخواهد بهانه های الکی بگیرد

به هوای آغوش تو . . .  شانه های تو

که بعد تو آرام خیلی آرام . . . در گوشش زمزمه کنی

 دوستت دارم

I love you Scraps

فاطمه جانم

فاطمه جان جان

 مامانم اينجا خودت زحمت بالا رفتن رو كشيدي . . .

فاطمه

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نیلوفر/مامانه روژینا
7 آذر 92 3:36
اخی عزیزم فدای د کردنت. فدای چو چور خوردنت. فدای ما ما خوردنت. دوستت داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم
مهدیه ( مادر دختری)
7 آذر 92 9:03
آخییییی گوگولی مگولیه خاله هزار ماشاالله چقدر وروجک شدی! دخمل ما هم شیطنت میکنه در حد شدید ولی مادرشوهرم میگه بچه ی خوبیه! میگه مهدیه تو بچه ی شیطون ندیدی!!!!!!!! امیدوارم همین طور باشه که میگه. دلم نمی خواد انرژیم سر این یکی تموم بشه!
صبـــــا خـــاله ی آیســـا
7 آذر 92 15:09
عزیزم وروجک خاله هزار ماشاالله چقد خوردنی شدی بزرگ شدیییییییییییییییی معصومه جون بپر خصوصی
مامان سها
7 آذر 92 18:31
سلام ممنون از حضور گرمتون امیوارم دوستای خوبی باشیم
زهره مامانی مرسانا
7 آذر 92 22:13
ای وروجک چه طوری رفتی بالا دراور
سارا کوچولو
9 آذر 92 10:40
ممنون مامانی مثل گل فاطمه عزیز...ممنون که برای باز کردن وب ما تلاش کردین ...فعلا که داریم دوران بی اینترنتی را با سختی میگذرونیم ودست به دامان کافنتهای شلوغ شهر هستیم...عزیزم فضولیهات منوکشته....سارا جون فضولی میکنه ولی هنوز بلد نیست از جایی درستی بالا بره خداروشکر...مامانش مواظب باش بالا یخجال نره..ماشالله
لیلا مامان حانیه
9 آذر 92 12:18
دختر ناز و بلا ماشاالله به تو که انقدر شیرینی انشاالله در پناه حق سالم باشی خاله عکساتم خیلی نازه کاشکی تو پیش دخترم حانیه بودی و باهم بازی میکردید مطمئنم حانیه حسابی دوستت داشت
مهشید مامان مهتا
9 آذر 92 13:14
الهی شما کوچولو های شیطون تا در یخچال فریزر و ماشین لباس شویی را برامون نکنید ول کن نیستید باید ما جاش پرده بزنیم عاشق چو چور گفتنت شدم جیگر
مامان عبدالرحمن واویس
9 آذر 92 16:03
عزیزم الهی قربونت برم چقدر بزرگ شدی ماشاالله خداحفظت کنه عزیزم خیلی دلتنگت بودم
مامان درسا
9 آذر 92 20:04
قربون دخمل خوش تیپ برم من.
خاله محبوبه
10 آذر 92 1:07
عشقه این دختر
mahtab
11 آذر 92 6:44
به سلامتی واکسنشم زدین و خیالتون راحت شد وااای چطور یرفته اون بالا؟ پس کار پسر من همچینم ژانگولر بازی نبوده در برابر کار دختر وروجک شما خدا حفظش کنه
مهدیه ( مادر دختری)
11 آذر 92 9:32
معصوم جونم جان جان خانوم خوب شد؟ الان دیگه بهتر شده؟ واکسنش درد نداشت؟ اذیتش نکرد؟ اگه موافقی یه جایی قرار بذاریم هم دیگه رو ببینیم و بچه ها یکم بازی کنن! اگه می خوای خونه باشه و اگر هم می خوای یه خونه ی بازی یا پارکی جایی!
مامان جون
پاسخ
اره شكر خدا الان خوبه و هنوز علائم واكسن خودنمايي نكرده والا فاطمه فقط موقع سوزن زدن گريه كرد و بعد ديگه هيچي اري بسي موافقم براي من فرق نداره دوست داري تشريف بيار اينجا يا ما ميايم اونجا من تا حالا سالن بازي نرفتم به نظرت به درد وروجك هاي ما ميخوره
مهدیه ( مادر دختری)
11 آذر 92 19:28
قصر بازی ماهک تو فلکه ی ضیابری رو رفتم و به نظرم خوب بود. بیشتر دلم می خواد بگم بیاین این جا ولی گفتم اگه بریم خانه ی بازی میشه یه تیر و دو نشون و بچه ها بازی می کنن و ما هم حرف میزنیم و بچه ها هم مزاحممون نمی شن! یه جوری هم میشه که بیشتر از ما به بچه ها خوش می گذره! زمانش رو بجز چهارشنبه هر وقتی که شما گذاشتی من موافقم.عصر ها اکثرا بیکارم. اگه صبح هم باشه که عااااااااالیه!
مرمر
13 آذر 92 2:32
یکم بیا منو د کن تولوخدا اخه چه جوری رفتی اون بالا بلاچه
مامان الناز
13 آذر 92 10:44
خسته نباشي خوشگلم تا اون بالا رفتي افرين به اين اراده
شقایق مامان آرشا
14 آذر 92 11:05
پس کلی با آرشا تفاهم داریی عزیز خاله
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
14 آذر 92 12:30
آخ 1000 ماشالله چه بزرگ و خانم شده این جان جان ما عزیرم من سر میزنم کامنتم گذاشتم یه عالمه ! ندیدی؟ عزیزم واسه ژله جونم برات بگه : ژله آلوورا ساده رو ددست میکنی به اندازه تی که خیلی سفت نشه میذاری تو یخچال .... بعد با رنگ خوراکی خامرو رنگ میکنی( میتونی از دنتزعفرونی و توت فرنگی و ... واسه بعضی رنگاش استفاده کنی) بعد با سرنگ خمرو میکشی و سوزنشو میذاریو داخل ژلت تزریق میکنی! بباد تو ژله بهش حالت بدی !!! همین عزیزم بعد دوباره بذار یخچال و در آخرم یه ژله طعم دار و هر رنگی دوست داریو یکم خامه توش بزن تا رنگش مات شه ( میتونی از اضافه رنگ شده هات بریزی توش ) بریز روی آلوورا قبلیه و بذار یخچال حسابی خودشو بگیره نووووووووش جااااااااان جان جانمو ببوس گلم
مامان فاطمه
14 آذر 92 17:27
سلام مامانی مهربون دخملی خوبه؟ماشالله چقدر ناز و خواستنیه... چه موهای خوشگلی داره قربونش برم با اجازه من شما رو لینک می کنم.خوشحال می شم بهمون سر بزنید
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
16 آذر 92 1:18
دوست دارید عکس کوچولوهاتون یا عروسیتون و یا عکسای خانوادگیتونو به صورت طراحی سیاه قلم یا رنگی داشته باشید و از هر بار دیدنش لذت ببرید و یه چیز تک و چشم گیر تو خونتون داشته باشید که همه چشماشون دراد ..... خخخخخمن با سابقه 10 سال طراحی و نقاشی پیش بهترین استادا میتونم سفارش شما روبراتون به بهترین شکل طراحی و نقاشی کنم ....این بهترین یادگاری و نفیس ترین هدیه ای هست که میتونید به عزیزاتون بدید !!!!همیشه تک باشید و چیزهای تک رو مال خودتون کنید ..... تا منو دارید ..... غم نداشته باشید .....اگر دوست دارید پیغام بذارید ..... 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد