فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

.

لطفا خوب شو

1392/8/28 1:08
نویسنده : مامان جون
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان جان مامانی ... یه مدت بود که فقط دوست داشتی بگی بابا ،یعنی میگفتم مامان تو تکرار میکردی بـــــا بـــــا ،همچین کشیده هم میگفتی که . . . دروغ چرا گاهی حسودیم میشد . . . حالا از اون موقعی که مریض شدی یادت افتاده که ای بابا من یک دونه مامان هم داشتم ها و دوباره مامان مامان گفتنت گل کرده . . . خب خدا رو شکر

totalgifs.com pucca gif gif pucca13.gif

اگه بدونی چی به روز من اومد تا تو خوب بشی،گفته بودم خوب شدی ولی انگار این ویروس قرار نبود دست از سر ما برداره ، برای واکسنت هم که رفتیم گفتن چون بیماری ویروسی بوده نمیشه واکسن بزنه . . .  فعلا ابریزش بینی رو  داری

 مامانی زهرا  و مامان بابایی هر دو عینک میزنن .هر وقت میخواستی دست بزنی من اجازه نمیدادم و شما هم دیگه دست نمیزدی ،حالا چند وقت پیش مامانی زهرا عینک رو گذاشته بالای سرت و گفته به به چه خوشگل شدی و تو دیگه ول کن نیستی تا مامانی رو میبینی میگی نینَــــک نینَــــک . . .

وقتی میبینی من خستم  و  دراز کشیدم میای و بوسم میکنی،هر جا رو هم با انگشت نشونت بدم  بوس میدی . . . وقتی میگم فاطمه  مامانی خسته شدم ، نازم میکنی . . . گاهی انگشت میزاری رو لپ خودت که یعنی بوس بده . . . وقتی میگم فاطمه هیـــس تو هم انگشت کوچولوت رو میزاری رو بینی خودت ، صدای زنگ موبایل من و بابا رو از هم تشخیص میدی و مال هر کدوم زنگ بخوره صدامون میکنی، از تلفــــن اسباب بازیت عدد ٤ رو بلد شدی و دستت رو میزاری روش و با لهجه میگی چهــار . . . تا کبریت روشن میبینی میگی پـــوف ، پـــوف

با تسبیح و با دستت تسبیح میزنی ،سجده میکنی ، صلوات میدی . . . وقتی سیر میشی دستت رو میبری بالا به معنای الهی شکر . . . این روزها تا صدای نوحه شنیدی با دو دستت ســـینه زدی . ناز مامان این ها از لحظاتی بوده که یاد من مونده 

totalgifs.com flores-pequenas gif gif yellow-flowers.gif totalgifs.com flores-pequenas gif gif yellow-flowers.gif totalgifs.com flores-pequenas gif gif yellow-flowers.gif

لـَـحــظــه هــا خــاطـِـر ه انــد ...

  زنـدگـی شـُوق تـَمـَنـائ هـَمـیـن خـاطـره هـاسـت

 لـحـظـه هـایـــت خـُـوش بــاد 

 

فاطمه

فاطمه

فاطمه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله محبوبه
28 آبان 92 13:16
خدایا این جان جان خوردنی رو واسه هممون حفظ کن ایشالله خوب میشم دیگه مامانی ناناحن نباش
صـبــا خاله ی آیـــســـا
28 آبان 92 19:02
خوب میشی کوچولو
ساراکوچولو
29 آبان 92 9:57
الهی عزیز خاله..انشالله تو ساراجون من هردو خوب میشین اخه اون هم مریضه وهمش سینه اش چرکی داره ...واسه هردوتا تون دعا میکنم گلهای زندگیمون....مامانی معصومه خدا انشالله به همه ماصبر بده
مامان جون
پاسخ
مرسي مامان سارا جون كه به ما سر زدي چرا وبت براي من باز نميشه؟؟؟ كاش اينجا رو بخوني و يه خبري بدي
مهدیه ( مادر دختری)
29 آبان 92 10:35
الهی خاله فداش بشم ایشالا هرچه زودتر خوب میشه خوب که شد یه قرار میذاریم هم رو ببینیم!
زهره مامانی مرسانا
29 آبان 92 18:14
ای جونم شیرین زبون انشالله که خوب بشی
نیلوفر/مامانه روژینا
30 آبان 92 2:54
ای جاان.فدای مهربونیات بشم که مامانو میبوسی. واقعا بوسه این فرشته ها خیلی لذت بخشه عزیزم امیدوارم که زودتر حالت خوب بشه. روژینا هم این چند روز مریض شده بود و تازه امروز کمی بهتر شده ومن وقت کردم انلاین بشم.هیچی بدتر از مریضی بچه ها نیست.
مامان درسا
1 آذر 92 22:14
عزیزم زودتر خوب شو تا مامانی این قده ناراحت نباشه.
مامان سها
2 آذر 92 10:23
سلام از نوشته هاتون واقعا لذت بردم دوست دارم با شما بیشتر آشنا بشم ممنون
مامان جون
پاسخ
سلام ممنونم چشم ايشاا... در اسرع وقت به وبلاگتون سر ميزنم
سمیه مامان آیسا
2 آذر 92 17:45
مامان الناز
4 آذر 92 9:52
اي ويروس لعنتي دست از سر جان جان ما بردار فاطمه جون از بس كه وست داشتني حتي ويروس ها هم دست از سرش برنميدارن ايشاله كه زودتر خوب ميشي عزيزم
بهار
5 آذر 92 23:10
قالب وبلاگ کاملا سفارشی برای کوچووتون تقویم اختصاصی با عکس کوچولولتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مهشید مامان مهتا
9 آذر 92 13:11
وای چه جالب این لباس عکس آخریت دقیقا مثل لباسی هست که دایی مهدی مهتا برای جشن تولدش آورده منم خیلی دوسش دارم عکسش تو هدیه های تولد هستش چه به تو وروجک هک میادا
مامان عبدالرحمن واویس
9 آذر 92 16:06
کلی بوس واسه فاطمه جون ومامانش
شقایق
11 آذر 92 15:39
سلام عزیزم خوبید وای که دلم برای دخملی نازگلم یه ذره شده بود الهی فداش بشم با کمال شرمندگی و با تاخیر فراوون و یه عالمه ارزوهای قشنگ تولد نازنینم دختر خوب خودم تبریک میگم ایشالا همیشه سالم و شاد در کنار مامان و بابای گلش باشه عمر جاودان لبش خندان
لیلا (مامان عرفان)
13 آذر 92 20:05
چه خانمی شدی واسه خودت، انشاءالله هیچ وقت مریض نشی و همیشه به شیطونی کردنت برسی
شقایق مامان آرشا
14 آذر 92 11:07
خسته شدیم از این ویروسای لعنتییییی خدا را شکر که خوب شدیی ایشالا همیشه بلا دور باشه ازت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد