فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

.

دون دون كوچولو

1392/10/9 15:02
نویسنده : مامان جون
369 بازدید
اشتراک گذاری

می خواهم...
 
 آن قدر خود خواهانه بغلت کنم ....
 
 که جای ضربان قلبم روی تنت بماند ...

سلام جان جان مامانی

قربون صورت دون دون شدت برم ، البته الان شکر خدا خیلی بهتر شده . . . سه شنبه پیش یه تب کوچولو ، بعد بی حالی و بی قراری و بعد هم دونه های قرمز  . . . این هم از اثرات واکسنت مامان جون ،البته بگم اثراتش به همین جا ختم نمیشه ها . . . شب ها تا صبح ناله میکنی  . . . لب به غذا نمیزنی . . . شیر بالا میاری . . . 

مثل طوطی سعی در تکرار جمله های من و بقیه داری و از هر چیزی که خوشت بیاد حتما تکرارش میکنی ،از صدای بلند و دعوا کردن ناراحت میشی اخم میکنی و اعتراض وار گلایه میکنی . . .میری روی ترازو و کلی ذوق میکنی ، وقتی هم  بهت میگم فاطمه مامان چند کیلویی میگی ده . . . وقتی میگم فاطمه جون باشه مامان میگی بـــا . . . تعداد کلماتی که بلدی خیلی زیاد شدن و خب من یه مامان فراموشکار همــــــش که یادم  نمیمونه . . .

ماهبوبَه ،این اسم دخترخاله محبوبست که تو این طوری صداش میکنی و جالب تر اون که هیچ وقت هیچ کس از تو نخواست به این اسم صداش بزنی . . . یعنی خاله محبوبه کیف میکنه صداش میکنی و از اون بیشتر خودم

خبر اخر اینکه تو همین روزهای مریضی دندون نهم  شما هم بالا اومده ، دندون اسیاب  پایین سمت راست . . . یه مسواک کوچولو هم داری که دایی خیلی وقت پیش ها برات خریده بود و الان اون رو با علاقه میگیری دستت و شروع به مسواک زدن میکنی ،قربون دختر تمیزم

میدونی مامانی عاشقـ ღ تم . . . عاشق تمام کارهایی که میکنی ،

  

 

fatemeh

فاطمه جان جان 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

زهره مامانی مرسانا
17 آذر 92 12:51
خوشکل خانم من
شقایق
18 آذر 92 11:08
اخی الهی فدای دختر کوچولوم برم این واکسنا هم مکافاتیه تا یه ذره جون میگیرن وقت واکسنه ایشالا که هر چه زود تر خانمی خوب بشه ماشالا به این دختر خوشگلم با ای ناز و اداهاش عاشق عکساش شدم
مهدیه ( مادر دختری)
18 آذر 92 11:14
قربون این دون دون خانوم بگردم من الهیییییییییی ایشالا همین روزا بهترم میشه دیشب می خواستم خبرش رو بگیرم دیدم خیلی دیروقته پشیمون شدم گفتم امروز کامنت بذارم و حال دخملی رو بپرسم دیدم شما براش نوشتی! ایشالا هفته ی آینده که حال کوچولو ها خوب شد قرار می ذاریم یه جایی پیدا کردم که به هردومون نزدیک تره.
مامان جون
پاسخ
سلام مهديه جون واي اين قدر خسته ام كه نگو خدا ميدونه چي كشيدم تا حال فاطمه يكم بهتر شده دكتر گفت بازم يه ويروس و گلوش پر خلط بچه تو تب ميسوخت من داشتم جون ميدادم ولي الان شكر خيلي بهتره ما منتظريم خانوم
شقایق
18 آذر 92 11:16
وای مامانی یادم رفت رمز و خصوصی کنم حافظه ندارم گرچه وبلاک کلی از عکسا رو حذف کرده من فکر میکردم اگر رمز دار بذارم میتونم عکسای خانوادگی بذارم اما ظاهرا اشتباه میکردم
مامان فاطمه
18 آذر 92 15:51
سلام مامانی فاطمه جونی.. دخملی بهتر شده؟مثل اینکه این ویروس ها همه جاییه.آخه فاطمه من هم مریض شده.گلاب به روتون اسهال و استفراغ و تب و بی حالی... ولی حالا خدا رو شکر بهتره.دخملی رو ببوس
مامان جون
پاسخ
با يه كيسه دارو شكر خدا الان خيلي بهتره
مرمر مامان محیا
18 آذر 92 19:59
وای منم خیلی میترسیدم از این دون دون ها..ولی محیا فقط 3 تاشو داشت خدا رو شکر. بازم خدا رو شکر زودی تموم شد.ماشالا چقدر بزرگ شده پرنسس کوچولو از آخرین باری که دیدمش. پست جدید هم نوشتم.ولی نمیدونم چرا سند نمیشه!
مامان الناز
19 آذر 92 10:19
من قربون اون شيرين زبوني هات و شيرين كاري هات مبارك دندان هاي جديدت هم باشه
مامان سها
19 آذر 92 19:44
سلام عزیزم ایشالا سلامتی دوباره برمی گرده و دختر خوبمون سر حال میشه فاطمه جان دوستت داریم مرسي عزيزم بابت رمز هم ممنون دختري اجازه بده به شما سر ميزنيم
مامانی اناهید
20 آذر 92 0:09
دندونات مبارک طلاخانمم وای چرا گلم اذیت شد واسه واکسنش؟؟؟؟؟؟؟؟این که از همه بی دردسرتربود واسه ما
مامان جون
پاسخ
مرسي عزيزم نميدونم والا شايد چون اين اواخر فاطمه رزوئلا گرفته بود و ضعيف شده
خاله محبوبه
20 آذر 92 0:24
الهی من قربون اون محبوبه گفتنش برررررم دخترمون اینقدر که با استعداده اسم به این سختی رو زووووود یاد گرفته براش بمیرم
خاله محبوبه
20 آذر 92 0:26
الهی من قربون محبوبه گفتنش برررررررررررررررررم اینقدر که با استعداده اسم به این سختی رو یاد گرفته عسلکم
صبـــــا خاله ی آیســـا
20 آذر 92 10:10
گلم ممنون که به یادمون بودی من چند روزی اومده بودم شمال برای همین دیگه وقت نشد اپ کنیم به زودی اپ میکنیم فاطمه جونمو ببوس
مامان حسنا
20 آذر 92 21:48
اخی عزیزم چرا مریض شدی باز ایشالا که زود زود خوب بشی راستی فاطمه جون از حسنا کوچیکتره دندوناش بیشتره یادمه فاطمه جون از 4 ماهگی دندون دراورد اره؟؟؟ حسنا که 6تا دندون بیشتر نداره
مامان جون
پاسخ
اره از 4 ماهگي از بس اين بلا خانوم عجله دارن
مهشید مامان مهتا
21 آذر 92 12:03
قربون مسواک زدنت برم فاطمه جان جان خاله پس بالاخره تو هم تب ودونه را گرفتی اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره هر چند مامانی یه کم اذیت شده... عزیزم جواب سوالت را در پاسخ نظرت در وبلاگم گذاشتم
مامان عبدالرحمن واویس
22 آذر 92 14:12
عزیزم ان شاالله همیشه تنت سالم باشی مامانی از طرف من حسابی ماچش کن
مامان درسا
24 آذر 92 1:51
قربونت برم دون دون کوچولو.
مامان درسا
24 آذر 92 1:53
قربون ماهبوبه گفتنت نفسسسسس.
مامان درسا
24 آذر 92 1:59
مامانی خصوصی.
mahtab
24 آذر 92 15:15
بلا دور باشه از گلدونه شما عزیـــــــزم چقدر کلمه بلد شده! ده رو انگار همه بچه ها زودتر از بقیه یاد میگیرن فدای فاطمه جونی بشم من دندونهاش هم به تعداد دندوونای پسرم رسیده براش مسواک هم میزنی ؟ مبارکش باشه
مامان جون
پاسخ
بابا يهو شرمنده شدم اين همه كامنت گزاشتي دروغ چرا گاهي يادم ميره و بيشتر ميدم دست خودش
mahtab
24 آذر 92 15:16
راستی نمیدونم چرا پسر من از این دون دون ها نزد؟ ماحبوبه رو چه بامزه میگه!
مامان جون
پاسخ
مهتاب جون من دخملي رو فرداي پستم بردم دكتر چون شديد تب كرد كه دكتر گفت بازم ويروس . . . و تاييد نكرد كه ممكنه اين دونه ها از واكسن بوده باشه برو خدا رو كر كن
mahtab
24 آذر 92 15:17
اسم اصلی من محبوبه است و پسر من فقط میگه "mah"
مامان جون
پاسخ
جالب بود
مامان ضحی
24 آذر 92 23:56
مامانی اجازه هست بچلونم دختری رو دلم برات یه ذره شده بود خاله با اون نگاه قشنگت. دوست دارم عزیزم بوس
مامان لیلا
25 آذر 92 12:42
سلام مامان جونی از اینکه به وبمون سر زدی خیلی ممنون، خیلی لطف کردی عزیزم، فاطمه جون چه خانمی شده واسه خودش. ان شاءالله هیچ وقت فاطمه جون ناخوش نباشه و همیشه خوشحال و خندون باشه. ژاکت عرفان جونم کار دست مامان بزرگشه
مرمر مامان محیا
25 آذر 92 15:08
چرا از پست جدید خبری نیست!!!
مامان حسنا
26 آذر 92 9:00
اخی.... عزیزم منظورت واکسن 1 سالگی فاطمه جون بود؟ ولی حسنا که امپول زد اصلا حالیش نشد حتی گریه هم نکرد
مامان الناز
26 آذر 92 16:01
ماماني جان جان من خوب شد؟ زودي عكس هاي قشنگش را بذار واسمون
مامان فاطمه
26 آذر 92 17:07
سلام عزیزم.پس کی میخوای آپ کنی و عکسای خوشگل جان جان خانوم رو بذاری؟ دوستون داریم هوارهوارتا
نیلوفر/مامانه روژینا
26 آذر 92 23:24
فدات بشم عزیزم.روژینا هم بعد از واکسنش همینطور شد.امیدوارم که زودتر حالت خوب بشه نانازیه خاله
مهشید مامان مهتا
29 آذر 92 23:56
فاطمه جونم و مامان گلش یلداتون مبارک
مامان درسا
30 آذر 92 15:38
شقایق مامان آرشا
4 دی 92 22:02
ببخشید دیر به دیر سر می زنم آرشا خان اجازه نمی ده دوستون دارمممم
مامانی
10 بهمن 92 12:17
الهی چه دختر ملوسی چه اسم قشنگی خدا حفظش کنه براتون خوشحال میشم به منم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد