فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

.

دختر پاییزی من ،ت ولدت مبارکـ

1392/8/7 8:44
نویسنده : مامان جون
488 بازدید
اشتراک گذاری

 


بنام خداوندی که عشق را آفرید و به همراهش , " پــــایــــیــــز " را....

 

پاییزم را نقاشی کردم در یک شنبه هفـــــت مهر 1391ساعت 23:35 شب  

 

 

 

 

 

سلام" پاییز من " 

 

تنها هزار رنگ دوست داشتنی ؛ 


حواست هست ...؟؟؟

ثانیه ها در گذرند و انتهای شهریور , سال رو به پایان است !!!

گویا تمام سال بغضش را فرو برده تا " پــــایــــیــــز " فرا رسد...

آنگاه هر بغض نشکفته اش را می نویسد , با اشک می شوید و رویِ بندِ احساس پهن می کند...

نفس بکش....

به سلامت عقلم شک نکن...

من در سالم ترین حال و هوای روحم , از " پــــایــــیــــز " می سرایم

" پــــایــــیــــز " که می شود نمی توانی صدای خش خشِ برگها ی زردی را که در دست باد اسیرند و لالایی خوان, نشنوی...

می شنوی صدای لا لایی شان را ؟؟؟

لالالالا شده پاییز , شده احساسِ من لبریز

لالالالا بازم بارون , بدونِ چتر و بی ایوون

لالالالا بازم اشکام , میریزن رو همه شعرام

لالالالا شده پاییز , شده اشکایِ من آویز

لا لا لا لا ....


" پاییزِ من " ؛

نمی دانی چقدر برای دیدارت و شبهای بی سحرگاهت که پُر است از شعرهایِ خیسم , ثانیه ها را شمرده ام.

" پاییزِ من " ؛

چرخشِ برگها یت در باد , چون رقص موهایِ صاف و سیه فامِ عاشقی است که در مسیر باد ایستاده است...

از پاییز گفتم و باز مملو از حس دیدارت شدم...

گوش کن ...

" پــــایــــیــــز " بارِ دیگر برما سلام می کند.

تنها هزار رنگِ دوست داشتنیِ من ...

 




یکسال از عمرِ " پاییز من " سپری شد , پاییز کوچک من . . . تولدتـــــــ مــــــبارکــ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بابایی
7 آبان 92 9:19
دختر خوشکل و ناز و لوس بابا تولد اولین سال زندگیت مبارک باشه انشالا تولد 100 سالگیت رو جشن بگیریم الان رفتی تو استخری که دايی واست خریده نشستي و حالش رو می بری
بوس بوس بوس نه اصلا 1000 تا بوس

زهره مامانی مرسانا
7 آبان 92 22:28
تولدت مبارک دخترک پاییزی ناز خوشمزه خوشکل شیرین
مامان محمدطاها
7 آبان 92 23:15
سلام مبارکه انشالا پسرمنم متولد هفت ابان نوده
مامان الناز
9 آبان 92 10:00
من زودتر تبريك گفته بودم اما بازم با تاخير ميگم خوشگلم تولدت مباركككككككككككككككككككككككك
مرمر مامان محیا
9 آبان 92 10:55
ی نوشته از ته دل ی مامان عاشق لذت بردم تولدت مبارک پاییزی ناز و مهربون
نیلوفر/مامانه روژینا
10 آبان 92 16:06
تولدت مبااااااااااارک فاطمه پاییزی خوشگل.امیدوارم که 120 ساله بشی زیر سایه بابا ومامان مهربون.دوستتون دااااااااااااااااارم
مرمر
11 آبان 92 1:58
عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120ساله شی ایشالله همیشه لبت خندون باشه
مهشید مامان مهتا
11 آبان 92 11:37
مبارکه مبارک تولدت مبارک فاطمه جونماینم از هدیه مهتا
مهدیه ( مادر دختری)
12 آبان 92 0:35
تولدت مبارک فاطمه خانوم بوس
صـبــا خاله ی آیـــســـا
12 آبان 92 10:35
تـــــــــــــــــــــــــولدت مبارک خوشگل خاله برات بهترینارو ارزو می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد