فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

.

روز کودک من مبارک

1392/7/17 22:02
نویسنده : مامان جون
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان جان مامان

اول از همه روز جهانی کودک به تو کودک دلبنـــد خونه من و بابا مبارکــــــــ

Childrens day Scraps

 

بارون و هواي سرد ،اينكه ميگم سرد يعني يه چيزي مثل زمستون و همينه كه باعث شده من و تو بيشتر از قبل مهمون خونه ي خودمون باشيم . . . حالا هفته ديگه قراره  با هم بریم يه جاي خیـــــــــلی خوب  كه تلافي اين چند روز حسابي ازش در مياد،حالا بماند كجا!!!!

 اين روزها به خاطر سرماخوردگي خيلي كم طاقت شدي . . . خواب روزانت به هم ريخته . . . شب ها به خاطر خوردن دارو خيلي كلافه ميشي و دوست داري زودتر بخوابي . . . قربونت برم الهيــــ   اصلا یه جا بند نمیشی و دائما دنبال منی ،کلی تو همه چیز پیشرفت داشتی و راه رفتنت از همه بیشتر . . .

امروز بابایی صدا کرد معصوم ،یهو دیدم تو هم داد میزنی مَه ،وای اینقدر کیف کردم ولی مامانی من دوست دارم من و مامانی صدا کنی یا مامان معصوم   . . . این روزها تبلیغ قلم چی خیلی پخش میشه و تو هر بار خیلی مشتاق و جدی بهش نگاه میکنی ،دخمل گلی از الان داره برای اینده برنامه ریزی میکنی؟!

همیشه موفق باشی  دالــــي موشه ي من. . .

فاطمه رضايي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

شقایق
18 مهر 92 9:36
دالی موش کوچولوی ناز خاله عزیز شیرین زبونم ماشالا فدای نگاه پر از شیطنتت روزت مبارک کودک زیبای من
مامان الناز
18 مهر 92 10:51
الهي خدا نكنه خوشگل من سرما خورده باشه قربون اون زبون كوچيكت برم كه داري واسه ماماني شيرين زبوني ميكني
زهره مامانی مرسانا
18 مهر 92 19:36
شیرین عسل روزت مبارک
مامان ابسا
20 مهر 92 15:37
روزت با تاخیر مبارک خوشگل خاله
صبا خاله ی آیسا
22 مهر 92 0:33
روزت با تاخیر مبارک چ عکس خوشملییییییییییییییی
شقایق
22 مهر 92 13:36
سلام عزیزم خوبید ببخشید چند تا سوال داشتم آوینا اصلا غذا نمیخوره نمیدونم چکار کنم شما به فاطمه جونم چی میدی آوینا تکه های بزرگ قورت نمیده سوپش میکس میکنم بازم نمیخوره خیلی نگرانشم
مامان درسا
22 مهر 92 17:22
سلام عزیزم حتما فاطمه جون رو هم ببر مهد خیلی خوشش میاد.
لیلا مامان حانیه
23 مهر 92 10:19
سلام عزیزم ممنون که توی وبلاگ حانیه نظر دادی خوشحال میشم که دخترم دوستی چون فاطمه جان داشته باشه هزار الله اکبر دخملت خیلی نازه ببوسش
مرمر
24 مهر 92 3:23
ای جونم جان جان خانوم داره بزرگ میشه جلوی چشمات هااااااا فدای تو دالی موشه برم من
مامان ریحانه
25 مهر 92 15:50
سلام ممنون از لطف شما لینکتون کردم وای چقدر این فاطمه خانم ناز و بامزه ست خدا حفظش کنه براتون
مطهره
26 مهر 92 0:01
ای جوننننننننم. ایشاا... همیشه موفق باشه. فای من فدای اون دالی موشه
مرمر مامان محیا
26 مهر 92 15:29
براش شبا بخور بذار زودی خوب میشه
مامان الناز
30 مهر 92 9:11
ماماني نيستي؟كجايي؟ منتظر عكس هاي جديد خوشگلم هستم
زهره مامانی مرسانا
4 آبان 92 12:42
کجایی خانمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد