فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

.

11 ماه من و تو

1392/7/9 14:31
نویسنده : مامان جون
334 بازدید
اشتراک گذاری

 

بابا پرسيــد ،معصوم فاطمه خوابيده؟؟؟ميگم آره ايني كه ميشنوي صداي غر غرش تو خوابه . . . بابا ميگه مطمئني خوابيده؟؟؟؟ باز من ميگم آره ،داد ميزني بيدار ميشه هــــا . . . تا سرم رو برگردوندم ديدم يه عدد فاطمه خانوم شاد و خوشحال زل زده به مامانش و داره ميخنده . . .

آخه شيطون بلاي من قبلا كه از خوابيدن در ميرفتي با صداي تق تق دست هات رو سراميك ميفهميدم اومدي بيرون وليـــــــ حالا !ولي حالا قدم هاي فرشته مامان بي صدا و آرومه حتي وقتي ميخواد از خوشحالي بدو بدو بره . . .

 

آرامش چیست؟

نگاه به گذشته و شکر خدا....

نگاه به آینده و اعتماد به خدا....

خدايا شكرت ،به خاطر آرامشي كه هست . . . به خاطر وجو خانوادم . . . وجود همـــسرم و فاطمه عــــــــزيزم 

 جان جانم 11 ماهه شده ،باورم نميشه كمتر از 1 ماه ديگه بايد تولد يك سالـــگي خانومي رو جشن بگيرم . . . عزيزم دنياي 11 ماهگيت مباركـــــــــــــ 

ziba 

پ.ن: فاطمه مامان تو 10 ماه و 4 روزگي اولين قدم ها رو برداشت و تو 10 ماه و 28 روزگي راه افتاد . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان الناز
9 مهر 92 10:55
مباركت باشه 11 ماهگيت عزيزم خوش بحالت ماماني كه جان جان راه افتاد
مهدیه ( مادر دختری)
9 مهر 92 22:47
یه عاااااالمه نوشتم پرید با این حال راه افتادن دخملی مبارک و اینکه این موردی که ذکر کردی رو ما هم هرشب تجربه می کنیم و بلافاصله بعد خوابیدن دخملی خاموشی میدیم!!! بوووووووووووووس
صبا خاله ی آیسا
10 مهر 92 11:48
عزیزه دلم 11 ماهگیت مبارک خوشجل خاله
مطهره
11 مهر 92 12:52
ای جونم فاطمه بلای خودمووووون. جیگر
مامان لیلا
12 مهر 92 19:20
سلام، از الان تولد یک سالگی ات رو به دخملی گلم و مامان جونش تبریک می گم اولین سالگرد تولد خیلی خیلی شیرینه
ان شاء الله 100 ساله بشییییییییی. بوسسسسسسسس


مرسي خاله جون،شيريني ش از الان رفته زير ه زبونم
نیلوفر/مامانه روژینا
13 مهر 92 0:45
11 ماگیت مبارک فاطمه جان وهمچنین اولین قدمهات.امیدوارم که قدمهات رو تو زندگی به سوی موفقیت وخوشبختی برداری عزیزم.

مرسي عزيزم

مامان درسا
13 مهر 92 14:24
11 ماهگیت و راه افتادنت مبارک جیگر. چقده عکست قشنگ شده خوردنییییییییی

مرسي ماماني درسا

ليلي
13 مهر 92 18:43
واي چقد نازه..ميخام لينكتون كنم...
خاله محبوبه
13 مهر 92 20:44
عشقه این فاطمه جان جان
مامان علیرضا
14 مهر 92 7:15
سلام خانومی ممنون که بهمون سر زدین ماشالا به دختر نازتون ایشالا زنده باشه دکتر به من گفت بعد از یک سالگی میتونم بهش شیر ماستوریزه بدم و لازم نیست بجوشونمش اما خودم هم به تازگی شنیدم بهتره بجوشونمش پسر من اصلا شیر خشک نخورد غدا کم میخوره و بیشتر شیر خودمو میخوره ممنون بابت تبریک تولد
شقایق
14 مهر 92 9:15
مبارکه فدای پاهای کوچولوت عزیزدلم 11 ماهگیت مبارک اره مامانی برای منم باورش سخته چقدر زود گذشت
mahtab
14 مهر 92 9:47
عکسهای پسرمون رمزین اگر میخواهین تقدیمتون کنم
نیلوفر/مامانه روژینا
16 مهر 92 2:23
وااااااای معصومه جان شرمنده.بخدا فراموش کردم که رمزو بدم.ببخشید.عزیزم.... رمزو خصوصی برات گذاشتم.فاطمه گلمو ببوس
مامان ضحی
16 مهر 92 21:24
خوشگل خانوم روزت مبارک گفتم مثل ضحای خودم شیطون بلایی و زود راه میفتی دیدی مامانی حالا بگو ماشالله
مامان آناهید مهربون
23 مهر 92 12:36
عزیزم 11ماهگیت مبارک اولین قدمات مبارک زرنگ خانم چقدر ناز شدی هزار ماشالااا مامانی آناهید منم دقیقا موقع خواب وگرسنگی شست مبارکشونو میل میکنن چیییییییییکار کنیم معصومه جان؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد