فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

.

روزانه ی ما

1392/7/3 0:05
نویسنده : مامان جون
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان جان مامان

الهی دورت بگردم تا که میای خوب بشی دوباره سرما . . . وقتی بغلت میکنم و صدای خس سینه ات رو روی دستم حس میکنم اتیش میگیرم ،الهی هر چی درد داری بیاد برای من . . .

 

با نگاه تو گره از همه چیز باز میشود
حتی از دل گرفته ی من…totalgifs.com meninas gif gif meninacute10_MG.gif

 

اوه اوه هر چی از این کنجکاوی های عجیب غریبت بگم کم گفتم،یعنی از خزنده و چرنده و ادمیزاد نمیگذری تا ازش سر در بیاری . . .

فاطمه یک . . . بعدش خانمی ما میگه دو   ،  لامپ ها رو میخواد خاموش روشن کنه میگم مامان بالا کلید رو به سمت بالا فشار میدی و میگم پایین به سمت پایین  . . .  وقتی یه چیزی پیدا میکنی و میندازی دهنت بهت میگم مامانی چی میخوری و بعدش زبونت رو میاری بیرون و با دستت اون چیز رو در میاری و به من نشون میدی  . . .  حالا اگه نخوای بدی فقط اداش رو برای من در میاری و زودی با یه لبخند موذیانه در میری . . .

میریم دم در منتظر آژانس، یکم به دور و برت و ماشين ها نگاه میکنی و میگی بابا بابا . . . بعد که سوار میشیم با تعجب راننده رو نگاه میکنی و بعد ميخواي به من بفهموني اين  که بابا نیست!. . .

خــدایا رفتی دم در ،خودت رو بلند کردی تا دستگیره در رو بگیری و بازش کنی فکر کنم باید دیگه قفلش کنم . . .

کلا سرگرمی جدیدت این شده که بیای اشپزخونه و یه راست بری تو جای برنج یا سر وقت سیب زمینی پیاز ،اونوقت چون قبلا پیاز گاز زدی و خوشت نیومده دیگه باهاش کار نداری و سیب زمینی میشه توپ خانم کوچولوی مـــــا . . . حالا مگه دیگه میدی  !!! 

 نانازم هنوزم برای گرسنگی و خواب شصتت رو میخوری که نمیدونم برای این قضیه چیکار کنم،کاش خودت ترکش کنی . . .

 مدل روروئك سواري جان جان خانمي

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

شقایق
3 مهر 92 8:24
اخی عزیزمممم فدات شم ایشالا زود خوب بشی فدای مامان مهربون که اینقدر نمونه ای و همه جوره فکر تپل خانم وااااااااای نفسم این حرکت زیر رورواک رفتن دقیقا مثل آوینا گلی بود
مامان الناز
3 مهر 92 9:32
ماماني زياد حرص شست خوردن جان جان نباش الناز منم دقيقا همين طوره يكم كه بزرگتر شد ميشه از سرشون انداخت. تمام كارهاي جان جان مثل الناز ميمونه.من كه ديگه كلافه شدم از دستش اي جونم به اين خانم خوشگله و شيطنت هاش
بابایی
3 مهر 92 11:07
عجب دختری شدی ها كوه نوردی و صخره نوردی دیده بودیم اما روروئک نوردی ندیده بودیم که به سلامتی دیدیم
یه بوس به گاز طلبت تا برسم خونه
مامان درسا
3 مهر 92 17:42
عزیزم ایشالا زود زود خوب شی تا مامان ناراحت نباشه. قربون شیطنتات خانم.
زهره مامانی مرسانا
3 مهر 92 23:43
وای چه ناز سوار روروئک میشه ملوسک هزار تا بوس واسه گل دخملی
مرمر مامان محیا
4 مهر 92 1:10
محیا هم ک کوچیک بود این مدلی سوار میشد.الاندیگه نینی هاشو میذاره توشو تند تند۷میدوئه و هل میده.نگرران جاجان نباش.ویروسه.خیلی از نی نی ها گرفتنان


دخمل ما كه اصلا سوار هم نشد الان هم به قول خودت شده جاي عروسك هاش . . .
اره دكتر هم گفته ويروسيه ولي خيلي بد لج شده
مهدیه ( مادر دختری)
4 مهر 92 8:25
ای جونم
نیگا عروسکشو نشونده تو روروئکش!! چه بامزه!
ماشاالله حسابی حواسش جمعه ها!!!
پیشرفتاشم تبریک
بوس


مرسي خاله مهديه
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
4 مهر 92 15:29
خانم خوشگل مارو ببین !!! عزیز دلم ماشالله به هوشت معصومه جون خیلی ببوس این خانم گلوووو
مطهره
4 مهر 92 20:07
ووووووووووووووووووووووووی من فداش بشم.
صبا خاله ی آیسا
5 مهر 92 0:19
قبونت برم خوشگلم یعنی بگم عااااااااشقتما خوردنیه خودمی نانازه خاله
نیلوفر/مامانه روژینا
5 مهر 92 2:46
اخی فدای شیطونیهات عزیزم. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
خاله کمیل و کیان
7 مهر 92 11:58
سلام عزیزم خوی شرمنده یه مدت اصلا وقت سرخاروندن نداشتم قبل تولد حسناگلی مهمون داشتم دیگه کلا درگیر بودم فک نکنی فراموشت کردم...
قربون این فازمه خانوم عسلم برم که بدتر از حسنا کنجاوه مامانی این از هوش فاطمه جونمه که فضولی میکنه من بچه ی دیگه ای رو که میبینم فضولی میکنه کلی کیف میکتم ولی با فضولیهای حسنا اعصابم خورد میشه



ديگه ميدونم اين روزها وقت نداري
اخه خودم يكيش رو دارم
مهشید مامان مهتا
7 مهر 92 11:58

مامانش براش اسفند دود کن 1000 ما شا ا...

چشـــــم

مامان حسنا
7 مهر 92 11:59
عزیزم اون نظر قبلی هم مال من بود نمیدونم چرا با اسم خاله ی کمیل و کیان ثبت شد

هه هه ... عيب نداره

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد