فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

.

بهتـــــرين من روزت مباركـــ

1392/6/16 1:06
نویسنده : مامان جون
556 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 


سلام جان جان مامان

دلم ميخواد زودتر صبح بشه تا بتونم سفت بغلت كنم . . . تا بتونم يه بوس گنده از اون لپات بكنم . . . تا بتونم تو چشمات نگاه كنم و بگم دختـــــــرم روزت مبارك . . .

 

چـشمـ هـآیـمـ رآ مـے بـنـدمـ

زمـآטּ رآ مـتـوقـفـ مـے کـنـمـ

مـسـآفـتـ هـآ را از بـیـטּ مـے بـرمـ

و تـو رآ در آغـوش مـے گـیـرمـ

دلـم بـرآے در آغــوش گـرفـتـنـتـ

تـنگـ شـدهـ اسـتـ

 10 ماهگي فاطمه من هم به سرعت سپري ميشه و من در تب و تاب لحظه ها تا افسوس براي از دست دادنشون نداشته باشم . . . تا نهايت لذت رو از بودن با اون ببرم . . . دختر مامان بالاخره در اوايل 10 ماهگي چند تا قدم برداشتـــ ،    نميدونم تويي كه از دوران نوزادي اين قدر عاشق سر پا ايستادن بودي چرا حالا براي راه رفتن دلهره داري؟! هر وقت با هم بازي ميكنيم من با يه انگشت دستت رو ميگيرم و شما با احتياط شروع ميكني به راه رفتن ولي تا انگشتم رو جدا ميكنم جيغ ميزني و ميشيني . . .

دقت عملت در انجام همه كارها بيشتر شده،تر و فرزتر شدي . . . ناز كردنت كه ديگه نگو . . . خلاصه بلدي چه طوري خودت رو تو دل همه جا كني تا هم به خواستت برسي هم كسي چيزي بهت نگه . . .

در آغــوشت ڪـہ میگرم

آنقــدر آرامـ میشومـ

ڪـہ حتـــے

فرامـــوش میکنمـ

بـایـد نفــس بکشـــمـ ...

Its A Girl picture

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان الناز
16 شهریور 92 9:59
افرین به خوشگل من که شروع کرده به راه رفتن و مثل دوستت الناز تنبل نیستی و مامانی را حرص نمیدی این ها همش مال جان جان :
مامان الناز
16 شهریور 92 10:05
روز دختر مبارکت باشه عزیزم
مهشید مامان مهتا
16 شهریور 92 13:06
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک
زهره مامانی مرسانا
16 شهریور 92 13:50
روزت مبارک شیرین من
مامان درسا
17 شهریور 92 0:57
روزت مبارک نفسممممم
نیلوفر/مامانه روژینا
17 شهریور 92 3:10
روزت مبارک گل دختر
شقایق مامان آرشا
17 شهریور 92 14:38
روزت مبارک عزیزم
مامان عبدالرحمن واویس
17 شهریور 92 18:20
عزیزم روزت مبارک
مطهره
17 شهریور 92 21:00
روز فاطمه جونممممممممممم مبارررررررررررررررررررررررررررررررک راه رفتنش مبارررررررررررررررک
شقایق مامان آرشا
18 شهریور 92 14:54
روزن مبارک خانمیییی
مامان حسنا
18 شهریور 92 18:03
سلام عزیزم شرمنده که دیر اومدم البته ی بار اومدم و خوندمت ولی نتونستم نظر بزارم... آفرین به این فاطمه خانوم که میخواد راه بره قربونش برم خیل دلم براش تنگ شده بود
مامان حسنا
18 شهریور 92 18:04
عزیزم حسنا وقتی میخوا بگه بریم میگه بیم و سرشم تکون میده
مامان آسیه
19 شهریور 92 14:53
ماشاااااااالله چه دختر ناز و باهوشی دارید
زعفران بانو
21 شهریور 92 1:25
چه دخمل نانازیاگه میشه به وب دخمل منم سر بزنید

سلام خاله جون،مرسي به ما سر زدي
ولي ما به كدوم ادرس وب سر بزنيم؟؟؟


صبا خاله ی آیسا
24 شهریور 92 15:50
با تاخیر روزت مبااااااارک فاطمه جووووووونم
شقایق
25 شهریور 92 10:28
فدای دختر خوشگل خودممممم عزیزم cdخاله ستاره یا حسنی در شلمرود یا حسنی نگو بلا بگو شیشه سبک براش بگیر وقتی هم میدی دستش خودت کمکش کن بعد عادت میکنه قربون دختر نازم که روز به روز نازتر میشه ماشالا هزار ماشالا
مرمر مامان محیا
26 شهریور 92 0:20
سلام عزیزم.ابغوره اسیدی و دندون خانوم گلی روخراب میکنه.نگرانش نباش.اگه خیلی ناراحتت میکنه با دندانپزشک مشورت کن.من حقیقتا اطلاعی ندارم.محیا هم این طورنشده هنوز.ولی ب جنس دندون بچه ها بستگی داره.



خاله محبوبه
13 مهر 92 20:38
قربوووووونت برم که زود زود دلم برات تنگ میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد