فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

.

ما برگشتیم . . .

1392/6/5 23:49
نویسنده : مامان جون
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جان جان مامان

ما برگشتیم . . . با یه عالمه حرف و عکس و دلتنگی از یه سفر خوب و دلچسب . . .

با اینکه ١٠ روز ٣ تایی با هم و در کنار هم بودیم ولی خیلی زود گذشت . . .

عزیز دلم  گفتني زياده  ولي ١ روز قبل برگشتن سرما خوردی و حالا زیاد حالت خوش نیست و هی دوست داری بغلت کنم،برای همین الان فرصتی برای گفتنی ها ندارم و نمیتونم عکس بزارم . . .

قول ميدم هر وقت سرم خلوت شد اين كار رو انجام بدم، فدايـــــــ ت و

گاهی
هوس میکنم
در آغوشت حل شوم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

صبا خاله ی آیسا
5 شهریور 92 21:29
عزیزم رسیدن به خیر منتظر عکس ها و خبرای خوبت هستیم فاطمه جونم دلم برات کلییییییییییی تنگ شده بود راستی پلم برات خصوصی گذاشته بودم زودتر چک کن عکس ها میپرنااااااا
مامان حسنا
6 شهریور 92 11:41
به به بالاخره برگشتید... عزیزم ایشالا که بهتون خوش گذشته... چرا عکس زیادی نذاشتی مامانی... قربونش بر م که سرما خورده مامانی مواظبش باش
ساراکوچولو
6 شهریور 92 12:42
ممنون عزیزم...انشالله عکسهارومیارم...
خاله سانی
6 شهریور 92 21:06
اااای جاااااانم دخترم چقد بزرگ شده
نیلوفر/مامانه روژینا
7 شهریور 92 2:32
رسیدن بخیر عزیزم. انشالله بهتون خوش گذشته. الهی فدا فاطمه جونم بشم که سرما خورده. انشالله که زوده زود حالش خوب بشه ومامانی بیاد و عکسهای نازشو بذاره
مامان ضحی
7 شهریور 92 7:52
سلام خاله جون زیارتا قبول مامانی از سفر برامون بگو ببینیم فاطمه جون دختر خوبی بوده یا مامانیشو...
مامان الناز
7 شهریور 92 10:51
سلام مامانی زیارت قبول ایشاله که خوشگل منم زود زود خوب میشه به شدت منتظر عکس های خوشگلم هستم
زهره مامانی مرسانا
7 شهریور 92 18:58
رسیدن به خیر زیارتا قبول
شقایق
8 شهریور 92 13:42
زیارت قبول خانم نازم اخی فدات شم ایشالا زود خوب بشی
مامان عبدالرحمن واویس
8 شهریور 92 16:20
رسیدن بخیرخانومی فاطمه جون انشاالله که هرچه زودترخوب خوب بشیعزیزم عزیزم منتظر کسها وناگفته هات هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد