فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

.

مشهد الرضا

1392/5/24 22:19
نویسنده : مامان جون
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان مامان  . . .

امروز خیلی سخت گذشت . . . امروز شما رو گذاشتم پیش مامانی زهرا تا بتونم برم برای شما شیر خشک بخــــرم . . تا اینجا هیچ ولـــــی  وقتی که ببینی هیچ داروخانه ای شیر خشکـــی رو که میخوای نداره این طوری میشیـــــــ ناراحت 

امروز خیلی غصه خوردم،نه فقط به خاطر خودم و تو ، نه ... به خاطر همه ی نی نی هایی که مثل تو احتیاج به شیر خشک دارن . . . اخرش که دیگه نا امید شدم دلم هوای روزهایی رو کرد که خودم میتونستم بهت شیر بدم ،ولی حالا که خواست خدا این بوده از خودش کمک خواستم . . . شکر خدا با کمک بابا معین در اوج نا امیدی تونستم چند تایی پیدا کنم که چون سهمیه بندی شده فعلا فقط برای ٢ هفته شما کافیــه . . .

بازم شکر خدا . . . حالا بزار بگم که در نبود مامانی سعی کردی که خیلی خانم باشی و با تلاش مستمر دایی موفق به گفتن کلمه دایی شدی نیشخند چند شب پیش هم که دور همی دوستانه داشتیم با شنیدن کلمه عمو شما هم تکرارش کردی و گفتی عمو (حیف که عمو نداری تا خوشحال بشهاز خود راضی)

امروز ذندون هشتم شما هم خودی نشون داد ،اینــم مبارک مامانیقلب 

اگه امام رضا قسمت کنه فردا عازم مشهد الرضا هستیم،این قولی بود که پارسال کنار گنبد طلا،من و بابا به همسفر تو دلیمون داده بودیم که امسال ٣ تایی در کنار هم بریم مشهد . . .

امیدوارم تو این سفر به شما خوش بگذره و اذیت هم نشی . . .

اینم  از امروز مـــا . . .ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مرمر
24 مرداد 92 22:28
عزیزم 8تمین دندونت مبارک
مامان حسنا
24 مرداد 92 23:35
وای چ بد پس بچه های شیرخشکی چه جوری سیر بشن... افرین ب این دختر باهوشمون که حرف میزنه... عزیزم واسه ماهم دعا کنید
مرمر مامان محیا
25 مرداد 92 0:39
واووووووووو.مشهد.خوشبحالتون.زیارتتون قبول.برای ما هم دعا کنید. چرا شیر خشک گیر نمیاد؟وای؟من ک به محیا نمیدم.ولی یه وقتایی نیاز میشه خب...یعنی گیر نمیاد؟؟؟چراااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر چی بیشتر با یچه ها کار کنیم بیشتر یاد میگیرن.ماشالا جان جان شما هم خیلی باهوشه.از این هوشش استفاده کنید در مسیر یادگیری های بیشتر
زهره مامانی مرسانا
25 مرداد 92 12:31
سلام عزیزم منم مشکل شیر خشک داشتم که به هیچ عنوان پیدا نمیشد نه از مشهد نه از شهر خودمون بالاخره واسمون از تهران یازده تا گیر اوردن که اونم تا موقعی که مرسانا یک ساله بشه باید شماره سه شو بخرم از الان غصه میخورم الهی من فدای فاطمه زائر کوچولو بشم واسه ماهم دعا کنید
مامان الناز
26 مرداد 92 10:43
خوشبحالتون خیلییییییییییییییییییی التماس دعا مامانی مگه جان جان شیر خودت را نمیخوره؟فکر میکردم فقط من این مشکل را دارم راستی خشگل من چه شیری میخوره اسمش چیه؟
مهشید مامان مهتا
26 مرداد 92 12:06
مبارکههههههههههههههههه
التماس دعای فراوان 6 سالی هستش که قسمت نشده الهی بزودی قسمت ما هم بشه

انشاالله (ماچ)

خاله محبوبه
26 مرداد 92 12:59
سفر بی خطر جان جانم. خوش بگذره
مامان ندا
26 مرداد 92 18:37
سفربه سلامت امان ازاین بی شیرخشکی منم سخت پیدامی کنم
خوشحال میشم لینکتون کنم

عزیزم ادرس وبتون رو برامون نزاشتین؟؟؟؟
نیلوفر/مامانه روژینا
27 مرداد 92 3:46
سلام عزیزم ماشالله دخمله نازی دارید خدا حفظش کنه. ممنون که به وبمون اومدید وبرامون یادگاری گذاشتید.با افتخار لینک شدید
هشتمین مروارید دخملی مبارک باشه
اخی عزیزم خوش به سعادتتون. مارو هم دعا کنید.

مرسی به روی چشم

مطهره
27 مرداد 92 13:25
واسه شیر خشک-----> ای جانم فاطمه کوچولو که خانومیه واسه خودش
مطهره
27 مرداد 92 13:25
راستی خوش بگذره هوارتا
مامان لیلا
27 مرداد 92 17:29
سلام، شدیداً التماس دعا دارم. شادی روز افزون براتون آرزو دارم.
مامان محمد جواد
29 مرداد 92 1:08
سلام دوست عزیز چه اسم ماهی برای دخترت گذاشتی. خدا ایشاله براتون حفظش کنه
راستی پسر من متولد 6 آبان 91 هست تقریبا با دختر ناز شما هم سنه.
خوشحال شدم که وبلاگتون رو پیدا کردماش
التماس دعا


مرسی عزیزم
انشاالله وقتی برگشتیم به وب کاکل زری سر میزنم
با افتخار لینکتون میکنم

مامان عبدالرحمن واویس
29 مرداد 92 15:12
عزیزم دندون 8مبارک
پیشاپیش زیارتتون هم قبول

مرسی

صبا خاله ی آیسا
29 مرداد 92 16:43
عزیزم التماس دعا گلم میشه بگی از کدوم داروخانه شیر خشگ خریدین؟ اخه هرچی برای ایسا گشتیم هیچ داروخانه ای نداشت قراره تهران براش بخریم ولی تا به دستش برسونیم سمیه چنتیی بخره اگه میشه لزفا اسمشو بگو ایسا نانه 3 میخوره
صبا خاله ی آیسا
31 مرداد 92 2:05
خصوصی
مامان حسنا
3 شهریور 92 17:26
معصومه جون هنوز برنگشتید از مشهد؟
مامان عبدالرحمن واویس
4 شهریور 92 17:06
عزیزم بهمون سربزنید لطفا اپم
ساراکوچولو
6 شهریور 92 12:47
راستی مبارک دندون هشتم...سارا هنوز همون یکدونه روداره...تا یادم نرفته بگم که توی جشن تولد دخترخاله من دستش نقش حنا بود وچون گفتم دوربینم مشکل داشت عکسهای سارا جون همش پاک شده بود ...امیدوارم حداقل از این یکی خوشتون بیاد چون مشابه دستهای سارا جون بود.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد