فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

.

فرشته مهربون آورد برات يه دندون(6)

1392/4/21 4:48
نویسنده : مامان جون
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان جان من

الان ساعت یازده و نیم شبه و شما مثل یه فرشته ناز کوچولو خوابیدی ... البته بماند که به خاطر دندونت چه طوری خوابیدی   ... امروز دندون ششم نازگلم جوونه زد،الهی فدات بشم که بیتابی دیروزت به خاطر دندونت بود و من متوجه نشدم ...  مبارک جان جانم باشه

با بزرگ شدن شما  مسئولیت های من هم بزرگ تر میشه... دیگه دائما باید مواظبت باشم چون از هر بلندی دوست داری خودت رو بالا بکشی و دستت رو رها کنی ... وقتی داری تند و تند چهار دست و پا میری و میشنوی که صدات میکنم برمیگردی و دست تکون میدی... دوست داری هر چیزی رو که پیدا میکنی بندازی دهنت ... دائما دور و بر گاز میگردی چون عاشق آینه گاز و در واقع عکس خودت شدی و من همیشه نگران از این کارت... به قول بابایی نگاه میکنی ببینی چی با بقیه فرق داره بری سراغ همون ...وقتی جایی میری که نباید بری برمیگردی و من رو نگاه میکنی و ادای من رو در میاری و میگی نه نه نه ،این حرکت رو خیلی قشنگ و واضح انجام میدی ...

بالاخره هفته پیش بابایی رو هم خوشحال کردی و گفتی بابا... کلمات نه،دد ،مه مه رو هم به خوبی یاد گرفتی ... گاهی چنان با هیجان شروع به حرف زدن میکنی و زبونت رو میچرخونی که من از اینکه متوجه نمیشم دختر نازم چی میگه کلی غصه میخورم...

راستی امسال با وجود شما ماه مبارک رمضان برای من و بابا یه رنگ و بوی دیگه ای داره مخصوصا دم افطار که دیگه با اون وضع و حال شیطنت شما هم حسابی گل میکنه و یه مامان و بابای خسته که نمیدونن چطور افطار کنن تا شما دسته گل های بیشتری به آب ندی...

04500000 بازم همه جوره عاشقتـــیــــــــــــــــــم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

متین
21 تیر 92 21:43
الهههی خاله فداش بشه...دلم برات تنگیده...اینقدر سرم شلوغه نمیتونم هرچند وقت بیام بهت سر بزنم الان جوری شده که جمعه ها هم کار میکنم...بعد از ماه رمضون انشالله بشه که ببینمت....بوس بوس
دختر برفی
22 تیر 92 0:44
ای جوووووووووووووووووووووونم. مبارکش باشه ایشاا....دندون جدیدش. عکسشو نیگاه کن..فای چی نازه. ای من به قربون شیرین بازیاش
شقایق
22 تیر 92 9:42
فدات شم دخملی نانازم مبارک
مهدیه
22 تیر 92 10:31
ما افطار هرروز منزل پدرشوهرم هستیم. مگر اینکه جایی دعوت باشیم واسه همین نگهداری از فاطمه سادات رو نوبتی انجام میدیم و راحت تره! روزه هاتون قبول و التماس دعا
زهره(مامان فاطمه)
22 تیر 92 12:19
ماشااله به فاطمه خانم گل.که هم اسم دخمله منه عزیزم خوشحال میشم پیشه ماهم بیایی
صبا خاله ی ایسا
22 تیر 92 12:57
مرواریدت مبارک عزیزم
مامان حسنا
23 تیر 92 18:12
خاله جونی مبارکت باشه حسنای ما که 9 ماهشه تازه یکی در اورده
مامان عبدالرحمن واویس
24 تیر 92 11:19
دندون جدیدمبارک عزیزم
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
25 تیر 92 4:34
مبارک باشه عزیزم عکس مسابقتم خیلی قشنگه
شقایق
25 تیر 92 9:42
مامان الناز
25 تیر 92 10:38
مبارکت باشه 6مین دندونت خوشگلم مامانی نماز و روزه هات قبول التماس دعااااااااااا
مامان ضحی
25 تیر 92 12:09
دندونت مبارک عزیزم شیطونیاتم نوش جون مامان گلت هممون همین شرایط رو داریم بچه هرچی بزرگتر میشن شیطون تر میشن سفره افطارم که دیگه جای خودشو داره
مامان سارا
25 تیر 92 16:52
مروارید جدید مبارک نار ناری خانم
مطهره
26 تیر 92 21:48
سارا زارع
27 تیر 92 11:16
سلام .به آلوچه بابا و مامان هم سر بزن گلم خوشحال مي شم .
مامان درسا
27 تیر 92 14:55
دندونت مبارک عزیزم .
مرمر
30 تیر 92 13:41
دندون نو مبارک خاله میری اینجا ارارو زده http://niniweblog.com/images/festival92/natayej2.php
شقایق
30 تیر 92 17:25
قبول باشه ممنون به ما سر زدید
خاله محبوبه
6 مرداد 92 19:07
مبارک باشه خاله جووووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد