فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

.

مثل هر روز

1392/4/31 1:17
نویسنده : مامان جون
314 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه با خودم هستی ، میان چشم و در سینه 

تو را هر لحظه می فهمم ، تو یک احساس زیبایی

  سلام جان جان مامانی

نمی دونم از کجاشروع کنم. . .

 از شیطنت هات،از اتیش سوزوندن هات یا از دلبری هات. . .

هر لحظه یه جا هستی،یا تو اشپزخونه  یا دور مبل و یا میز . . . تو اشپزخونه که میای دیگه غیر قابل کنترل میشی یا میخوای از سر و کول سطل اشغال و ماشین لباس شویی بالا بری و یا شیشه گاز رو بگیری و بدون اینکه جایی رو نگه داری بایستی . . . چند روزی هم هست که فهمیدی جارو دستی رو میزارم زیر گاز اونوقت خیلی خنده دار میری جلوی گاز و سرت رو خم میکنی اون زیر و بعد با دستت سعی میکنی درش بیاری . . .

وقتی از همه چیز حوصلت سر میره میری سر وقت گلدون ها و خزه هاشون رو میریزی بیرون و از اون بد تر اگه من نباشم میخوریشون،مامانی باور کن به خاطر شما همه وسایل خطرناک و ریز رو جمع کردم ولی دیگه نمیدونم با این دو تا گلدون چه کنم؟!

چند روزی هست که میتونی برای چند ثانیه کوتاه رو پای خودت بایستی ،ولی تا میخوای دستت رو ول کنی من کلی حرص میخورم که نکنه خدای نکرده بخوری زمیـــــن . . .

از مامانی شدنت هم هر چی بگم کم گفتم،تا یه ثانیه از جلوی چشمت غیب میشم اینقدر ماما ماما میکنی تا جوابت رو بدم اگه نتونم جوابت رو بدم سریع گریه میکنی . . . بعضی وقت ها خیلی شیطون میشی و من واقعا کم میارم مخصوصا الان که ماه رمضونه . . .

مثل همه نی نی ها عاشق ددری و تا میگیم فاطمه دَدَ تو هم میگی ها دَدَ ... ها دَدَ...

با تمام شیطونی هایی که میکنی وقتی میگم فاطمه مامانی بوس بده اونوقت لب های کوچولوت رو باز میکنی و میچسبونی به صورتم و یا وقتی با دست های نازت صورتم رو نازی میکنی تمام خستگی ها و گلایه ها از یادم میره . . .

 

totalgifs.com meninas gif gif meninacute05_MGanimada.gifاین روزها تو تمام لحظه هام با تو شریکم

totalgifs.com meninas gif gif meninacute07_MG.gif

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان درسا
31 تیر 92 3:33
قربون این دخمل مامانی عجب وروجکی شده ها
مامان الناز
31 تیر 92 9:42
مامانی اخرش من یک روزی از عشق این دخمل ناز پیر میشمممممممممممممم مدیونی اگه دوتا ماچ ابدار از اون صورت ماهش نکنی
ساراکوچولو
31 تیر 92 14:51
سلام...ممنون به خاطرنظرقشنگت..ماشالله دخترتوهم راه افتاده برای شیطونی ..فقط مواظب باش ...من که دیگه چی بگم چون سارا یا گرفته از درسالن بره بیرون..بلخره مواظب باشیم..
مهدیه
1 مرداد 92 14:15
گرچه فاطمه جونت تو عکساشم به اندازه ی کافی خوردنی هست ولی بالاخره یه روز میام و از نزدیک... میخورمششششششششششششششششش!
صبا خاله ی ایسا
1 مرداد 92 18:13
عااااااااااااااشقتم فاطمه کوچولو دلم برات تنگ شده بووووووووووووووووود
مامان عبدالرحمن واویس
3 مرداد 92 12:49
جونم فاطمه جون مامانی ازطرف من یه ماچ محکم ازش بگیر
شقایق
3 مرداد 92 15:41
الهی فدای این دختر ناز بشم عزیزترینم
مطهره
6 مرداد 92 12:11
جیگررررررررررررر از طرف من ببوسش مامان معصومه جون.
خاله محبوبه
6 مرداد 92 19:05
خاله قربونش بره عکساش خیلی قشنگه
شقایق مامان آرشا
8 مرداد 92 10:24
همتون دیگه بلا شیطون شدین خدا کمک ما و خودش مراقب شما باشه
مهشید مامان مهتا
13 مرداد 92 14:35
بازم شیطونی بازم شیطونی شیطونی هاتون هم مثل خودتون خوردنی هست خاله توجه کردی چقدر فاطمه جون شبیه مهتا هست فقط یه کم موهای فاطمه جون بیشتره
مامان ضحی
16 مرداد 92 17:26
الهی زنده باشی دخترکوچلوی ناز مامانی با اون موهای ناز خرگوشیت اگه کنارت بودم یه گاز از لپای خوشگلت میگرفتم هاااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد