فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

.

سال جدید...کار جدید...

1392/1/17 2:04
نویسنده : مامان جون
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.... سلام....

جان جان مامانی نمیدونم چطور باید شکر خدای مهربون رو کنم که تو  رو برای من و بابا حامد افرید

فقط میتونم بگم خدای مهربون زندگی من ،ازت ممنونم
شکلکهای جالب و متنوع آروین

از این روزهای مامانی اگه بخوام بگم باید بگم شیرین تر از شهد عسلقلب

از دیروز خانم خوشمل ما در تلاش هست که به هر دو سمت غلط بزنه و شکر خدا موفق هم بوده،بعد از بالا اومدن اون دو تا دندون قبلی دوباره خارش لثه هات شروع شده ،معلومه که همین روزها یه مروارید دیگه بالا میاری ولی خب خیلی داری اذیت میشی، یهو جیغت میره هوا و اینقدر خارش لثت زیاد میشه که دیگه نمیشه کاریش کردناراحت

شکر خدا حالت خیلی بهتر شده ولی اصلا تو این ماه وزن نگرفتی که این خیلی من رو اذیت میکنه،البته شکر خدا از نظر قد و وزن روی منحنی هستی .حالا امیدوارم با خوردن  غذای کمکی بتونم این وضعیت رو بهبود بدم.

امشب هم نمیدونم چرا کلافه بودی و کلی گریه کردی که آخرشم نفهمیدیم از چی بود .فقط وقتی که شیرت رو خوردی من بغلت کردم و شروع کردم به راه بردنت که دیگه اروم گرفتی و هی تو چشم های من نگاه میکردی و همراه با یه ارامشی که لبخند همراش بود با من حرف میزدی.با همون لبخند قشنگ هم خوابیدی.

 

 ترجمه حرف های جان جان:

مامان خوب و مهربونم،میدونم خیلی برای من زحمت میکشی و من گاهی خیلی شما رو خسته میکنم ولی چه کنم دست خودم نیست.خیلی دوست دارم مامانی،عاشقتم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ضحی
17 فروردین 92 8:58
عزیزم خداروشکر که حالت بهتر شده خیلی خوشحال شدم ایشالله همیشه سالم و سرحال باشی خاله جون
باباي مليسا
17 فروردین 92 9:48
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.
مامان عبدالرحمن واویس
17 فروردین 92 12:44
بسلامتی همه دندونات عزیزم
مامان زهره
17 فروردین 92 21:42
ساناز
20 فروردین 92 17:30
چشااااااتو میخوووورمااااا


سلام خاله ساني،چرا دير به دير به ما سر ميزني؟
دوست داليم هوارتا

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد