فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

.

دعوت به مسابقه

1391/11/27 18:56
نویسنده : مامان جون
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان جانی

امروز مامان مرسانا گلی ما رو به مسابقه دعوت کردن،سوال مسابقه اینه که چرا وبلاگتون رو درست کردین؟

 

 

جواب مامان معصوم:

از اون بچگی همیشه یه دفتر خاطرات داشتم که هر اتفاقی که برام می افتاد رو توش مینوشتم،از اون سال ها و اون همه دفتر ،فقط برام یه دفتر با یه دنیا خاطره مونده ،وقتی ورقش میزنم و به چیزایی که نوشتم نگاه میکنم گاهی خندم میگیره و گاهی گریه.ولی خوشحالم که یه یادگاری قشنگ برام مونده 

حالا من برای تو مینویسم تا زمانی که خودت بتونی قلم به دست بگیری و ریز و درشت خاطراتت رو مرور کنی ،شادی و غم ،خنده و گریه ،شیرین و تلخ...

چه شاد و چه غمگین ،همه میگذرن و ممکنه فراموش بشه پس من مینویسم تا هیچ وقت فراموش نشه.

فقط تنها چیزی که از خدا جونم میخوام اینه که دفتر خاطرات فاطمه من همیشه با شادی و لبخند ورق بخوره.... 

دنیـــــــــایم را به یک لبخنـــــــــد تـــــــــو می بخشم!



هـــــــــراسی نیست !




تـــــــــو شـــــــــاد باشی دنیا از ان مـــــــــن است !

 

من مامان ریحانه،مامان ایسا و مامان ضحی جون رو به این مسابقه دعوت میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

حامد
27 بهمن 91 19:03
منم امیدوارم دخملم دفتر خاطرات پر از خوشی رو قلم بزنه
دایی
27 بهمن 91 23:57
عاچقتمممممممم داییی


قلبون دایی جون




مامان آیسا
28 بهمن 91 0:09
عزیزم ممنون که دعوت کردی
جشنواره تولیدکتابهای صوتی کودکان
28 بهمن 91 12:44
دوست بزرگوارمامان جون برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
ساناز
28 بهمن 91 15:02
سلام مامانی. خوشحال میشم به سایت ما سر بزنی.کلی لباس مارکدار با قیمتهای استثنایی. www.ninipal.com
مامان مینا
29 بهمن 91 0:30
ممنونم از دعوتت عزیزم فرصت کنم حتما مینویسم حالا که فعلا همه پستهای من اورژاسی شده و من به سختی میامپای نت از دست ریحانه.
اصلا این دختر به روشن شدن کامپیوتر حساسیت داره نق میزنه


ای جونم،امیدوارم که دخملی همیشه شیطون و سر زنده باشه

مامان ضحی
1 اسفند 91 7:48
سلام خانومی ممنون که منو انتخاب کردی هفته آینده اگه خدا بخواد عروسی داداشمه کلی کار ریخته سرمون اگه فرصتی شد حتما مینویسم




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد