فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

.

من خوبم

1391/11/24 22:44
نویسنده : مامان جون
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جگر طلای من

وای نمیدونی چقدر امروز خوشحالم،چون با تمام مشغله های فکری و استرسی که دارم امروز صبح که از خواب بلند شدی یه لبخند شیرین تحویل مامانی دادی و حسابی سر ذوق بودی و این یعنی اینکه حال شما شکر خدا رو به بهبودی هست.

حیف که گوشی مامان امروز خراب شده والا با اون فیگور هایی که گرفته بودی می شد چند تا عکس نمکی ازت انداخت .

راستی مامان معصوم از امروز شروع کرده به جمع کردن وسایل خونه،چون اگه خدا بخواد قراره چند روز دیگه از این خونه بریم،حیف تازه داشتی راه اتاقت رو یاد میگرفتی چون هر بار که بغلت میکردم و به اون سمت میبردمت قیافت دیدنی میشد.حالا انشاالله از اتاقت تو خونه جدید هم خوشت میاد،یادم باشه یه عکس از اتاقت بگیرملبخند

مامانی با اون قلب کوچیک و پاکت از خدا بخواه که هر چی زودتر همه مامان و بابا های خوب و مهربونی که خونه ندارن خونه دار بشن ،آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیسا
24 بهمن 91 14:47
خدارو شکر که بهتر شدی..انشاا.. دیگه هیچ وقت مریض نشی کوچولوی ناز


مرسی مامان ایسا جون،انشالله که هیچ نی نی هیچ وقت مریض نشه
مامان حسنا
25 بهمن 91 12:57
خداروشکر که نی نی مون خوب شد عزیزم منم کم کم دارم وسایلامو جمع میکنم که تا 1 ماه دیگه میریم خونه خودمون
خاله محبوبه
1 اسفند 91 23:07
مامان معصوم دعا میکنم یه خونه ی جدید که یه اتاق بززززرگ واسه من داشته باشه بخریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد