فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

.

عشق

1391/11/21 22:49
نویسنده : مامان جون
243 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من نمیدونم چطوری باید تمام احساسم رو به تو توی یه جمله خلاصه کنم.نمیدونم چطوری حرف ها رو کنار هم بچینم که معنای واقعی عشق رو بعد ها بتونی ازش درک کنی

این روزها هر حرکت و کار جدیدی که میکنی من از خوشحالی به مرز جنون میرسم،دوست دارم اینقدر فشارت بدم که خودت به حرف بیای و بگی مامان جون ولم کن،ولی جالب اینجاست که من هر چی بیشتر میچلونمت تو بیشتر ذوق میکنی لبخند

الان چند روز که وقتی پاهات به زمین میرسه خودت رو حسابی سفت میکنی، از دیشب چد بار نگهت داشتم که خودت رو زمین بمونی.اینقدر از این کار لذت میبری که خدا میدونه.با خودم فکر کردم یه چند لحظه بزارمت تو روروئک تا عکس العملت رو ببینم،فکر کنم عکست به اندازه کافی گویای ماجرا باشه.

 

میبینی مامان این شمایی،زمانی که 3 ماه و 14 روز داری، الهی مامان قربونت بشهماچ

خدا جونم روزی هزاران مرتبه به خاطر این فرشته کوچولو شکرفرشته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسنا
22 بهمن 91 20:00
الهی قربونش برم....مامانی منم حسنارو که فشار میدم کلی ذوق میکنه ولی از عشق زیاد همش دوس دارم فشارش بدم
مامان آیسا
22 بهمن 91 20:24
سلام کوچولوی ناز قربون اون پاهات چقد شماااا نازیو دوست داشتنی تصادفی به وبلاگ این خوشگله سر زدم دوست دارم دوست آیسام باشی


سلام مامان ایسا
مرسی عزیزم،کاش ادرس وبت رو میزاشتی که من هم بیشتر با شما اشنا بشم
مامان ضحی
25 بهمن 91 14:44
هزار ماشالله به گل دخترتون.
مامان ضحی
27 بهمن 91 12:23
سلام خانومی خوبین دختر گل خوبه مرسی اومدین پیش ما. ببخشیدا ولی میخواستم بگم نی نی رو تو این سن بذاریش تو رورواک کمردرد میگیره ها درسته ما مامانا خیلی ذوق میکنیم ولی طفل معصوم گناه داره.بازم ببخشید.


عزیزم مرسی که فکر دخملی هستی،اره گلم میدونم .
من هم به خاطر ذوقم فقط یه 2 دقیقه گذاشتمش
بازم مرسی مامان خوب
دختر برفی(مطهره)
8 فروردین 92 14:10
فای چی فیگوری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد