فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

.

واكسن

1393/2/11 12:49
نویسنده : مامان جون
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان جانم

با اینکه از دیشب بی قراره واکســـنت بودم و دائما ساعت و چک میکردم که خواب نمونیـــ م ولی مثل اینکه تو بیشتر از من عجله داشتی چون برخلاف همیشه ساعت 7 از خواب بیدار شدیــ .. .. تا صبحونه شما رو بدم و خودم و بابایی حاضر بشیم ساعت شد هشت و نیم . . .

مثل دفعات پیش برات توضیح دادم که چرا واکســ ن میزنیم تا یه وقت فکر نکنی که این یه نوع تنبیه و هم شاید راحت تر با موضوع کنار بیای .. .. خدا رو شکر گریه بقیه بچه ها رو شیر زن کوچیک من تاثیری نداشت و خم به ابرو نیاورد .. .. واکسن اول و تو بغل خودم زدن به بازو که اشکت در اومد ، دومی هم قسمت پای کوچولوت شد ،دیگه شصتت خبر دار شد و برای دومی میگفتی نـــ ه نـــ ه  .. .. دو دقیقه گریه و بعد مثل همیشه اروم شدی . . .

بعد از یه چرت نسبتا بلند با تب و درد از خواب بیدار شدی ، از ظهر وضعیتت بهتر نشده و اصلا نمیتونی راه بری .. ..  فدای تو بشــم که با همین حال هم  دلبری میکنی . . .

نمودار قد و وزنت هم خوبــ بود که خدا رو شکر ، قد خانم خانم ها 80  وزنت هم 11/500

بعدا نوشت: اين مطلب مربوط به 93/02/08 هستش كه متاسفانه به خاطر دسترسي نداشتن به ني ني وبلاگ نتونستم به موقع اپ كنم .. .. همون روز مطلقا نتونستي راه بري و خيلي درد داشتي ولي شكر خدا از روز بعد كم كم تبت نشست و درد پاتم بهتر شد

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان علیرضا (mahtab)
12 اردیبهشت 93 5:27
چه خوب که براش توصیح دادین من یادم رفته این کار رو براش انجام بدم چه ایده ی خوبی، آفرین به شما خدا رو شکر که به خیر گذشت برای پسر ما فقط به پاهاش زدن و خیلی راحت بود خدا روشکر و اصلا درد نمیکرد و لنگ نمی زد
مامان زهره
12 اردیبهشت 93 14:56
الهی شکر که تموم شد تا مدرسه
فرناز
12 اردیبهشت 93 18:12
سلام مامان نی نی خوشگل فرشته کوچولو خوشگلی دارین. خدا حافظش باشه همیشه. من نماینده بیمه هستم با دیدن این وبلاگی که واسه آینده ی فرزند نازنینتون طراحی کردین میشه متوجه شد که این نی نی والدین آینده نگر و به روزی داره... با توجه به حرفه م وظیفه ی خودم دونستم که به چنین پدر و مادر خوش ذوق و آینده نگری در مورد طرح آتیه فرزندان اطلاعات بدم... طرح آتیه فرزندان: شما در این طرح میتونید با پس اندازی روزی 1000 تومن برای آینده ی فرزندتون سرمایه گذاری کنید. (این حداقل مبلغه! میتونید هر مبلغی که دوس دارید قرارداد ببندید) مدت قرار داد هم به انتخاب والدینه! معمولا مدت جوری انتخاب میکنن که سن بچه به 20_22 سالگی رسیده باشه(خرج دانشگاه و جهیزه و....). تو این مدت هم یه سری پوشش بیمه داره و هم در پایان قرارداد اندوخته ی پول به همراه سودش رو دریافت میکنه. در طول مدت بیمه نامه هم (بعد از گذشت 2 سال از انعقاد قرارداد) میتونه 90% اندوخته ریالیشو وام بگیره!! به قول بیمه ای ها : از امروز به فکر آینده باشیم آینده همین فرداست همه ی شرکت های بیمه چنین طرحی دارن با تفاوت های کوچولو از شرکت های مختلف میتونید پرس و جو کنید اگر هم از من سوالی داشتید در خدمتم novin.4055@gmail.com
شقایق
13 اردیبهشت 93 10:03
معصومه جونم ببخشید به خصوصی اشتباه فرستادم
لیلا
13 اردیبهشت 93 15:26
خانم خانما چه بزرگ شدی. آخرین واکسنت رو هم زدی. زنده باشی
نیلوفر/مامانه روژینا
14 اردیبهشت 93 14:16
عزیزم فدات بشم که اخرین واکسنتو هم زدی.واااای مامانی منم 21باید روژینا رو ببرم برای واکسن.از الان کلی استرس دارم
مامان مونس
17 اردیبهشت 93 1:37
آخ جان فاطمه خانم قوی و باهوش خودمو فداااااا عزیز دلم دیگه رفت تا 6 سالگی انشالله
مامان لیلا
18 اردیبهشت 93 14:53
الهی عززززیییییززززم واکسنت اذیتت کرد؟؟عیب نداره به جاش دیگه از واکسن خبری نیست تااااا۶سالگی انشاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد