فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

.

برف برف

1392/11/20 23:44
نویسنده : مامان جون
366 بازدید
اشتراک گذاری

 

برف 92

دارد برف می آید  ، در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد تا برف  از شوق حضورت بهار را لمــــ ــس کند  

   

چند روز عشق مامان لجباز شده و اگه چيزي به دستش نرسه غر غر ميكنه و گاهي با گريه همراه ميشه . . . من هم گذاشتم به پاي در اومدن اولين دندون نيشت عزيزم  ولي دروغ چرا ماماني !كمر درد اين روزهاي من باعث شده كمي بي حوصله بشم و شاید تو هم این فهمیــ ـدی .. ..

 

سلام جان جان مامان

هي دلم ميخواد بيام و بگم چي كار ميكني و چي كار نميكني ولي مگه ميشه ، گاهي از خستگي و گاهي از تنبلي .. ..

سر گاز دارم در قابلمه رو بر ميدارم از بس داغ ميگم سوختم بعد شما به دستگيره اشاره ميكني و ميگي اونا .. .. موقع غذا اگه ببینی بخار داره سریع فوت فوت میکنی .. .. هر چيزي كه به نظرت كثيف بياد ميگي ايشـــ اَ .. ..  شبکه های تلویزیون به علاقه تـــ ــو تنظیم میشه،گاهی تبلیغ و گاهی فیلم .. .. فيلم سرزمين كهن رو خيلي با دقت ميشيني و با ما نگاه ميكني .. ..   طاهره جون روسری من و گرفته تا طرحش رو نگاه کنه از دستش کشیدی و میگی بده مامانــــه (یعنی مال مامانه) .. .. وقتی دوست نداری بغل کسی بری و اگه به زور بغلت کنن میگی بد .. .. اگه کار بدی انجام بدی و متوجه بشی که دعوات کردم میگی ببخیــــ (ببخشید) .. ..  وقتی صدای ایفون رو میشنوی تند و تند میگی با با با (یعنی باز کن) .. ..  با پخش اذان و نماز بار ها و بارها سجده میکنی .. .. سراغ لپ تاب بابا میری و میگی نای نای و خودت رو چپ و راست میکنی .. ..  ميدوني هر وسيله اي كه دوشاخه داره جاش تو پريزه و اي كاش نميدونستي .. .. جديدا دوست داري جارو رو بدم دستت تا خودت جارو بكشي .. ..  ميدوني خيلي سر صاف بودن روفرشي حساسم وقتي ميبيني دارم صافش ميكنم بدو مياي كمك و گاهي خودت ميخواي درستش كني .. ..  شلوار،كلاه ،گيره، جوراب و . . . رو ميشناسي و اگه بگم مثلا بيا موهات رو مرتب كنم سريع گيره سرت و باز ميكني و ميدي بهم .. ..  

نميدونم چرا اين قدر عاشق دستشويي هستي و به هر بهونه اي ميخواي بري اونجا مخصوصا حالا كه ميتونیــ در ها رو باز كني .. ..

دایره لغاتت هم خیلی زیاد شده و تقریبا اول همه کلمات رو به خوبی ادا میکنی ، خیلی حرف میزنی ولی بیشتر به صورت نامفهوم .. .. 

 قربونت برم اين قدر لپ من و خوردي و فشار دادي تا خوابت برد ، اين قدر خودت رو شيرين ميكني كه خـــ ـدا ميدونه . . . 

 

فاطمه جان جان

جان جان خرابكار

نفس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان عبدالرحمن اویس
21 بهمن 92 9:42
عزیزم قربون اون ببخیـ بشم من ...الهی همیشه سالم باشی
مهدیه
21 بهمن 92 9:48
ووووی تو این عکس دومی چقدر ترسناک شده؟ راستی خانومی برا فاطمه کفش خریدی؟ دختر ما هم روم به دیوار عاشق دستشوییه. هرکی بخواد بره شما هم باهاش میری دم در و با هزار وعده و وعید برت می گردینیم سر جات!!!!!!! یه عالمه از کارهاشونم مشترکه! فاطمه ساداتم با صدای زنگ در میگه بابا... جالبه گاهیباباش خونه هست و یادش میره و میگه بابا کلاه فاطمه جونی خییییییییییییییییلی نازه... بوس
مامان جون
پاسخ
هر وقت كار بدي انجام ميده و خودش ميفهمهخ كه بد بوده همين طوري نگاه ميكنه انگاري كار بد رو من كردم گاهي ميگه بابا و گاهي ميگه با كه يعني باز كن نه كفــــــــــــــش نخريدماز هر چي هم كه خوشم مياد 70 به بالاست اخه انصاف نيس كه اين همه پول ادم بابت كفش بده خو
شاپرک
21 بهمن 92 15:39
عزیزم ماشاا.. کلاه و شالش خیلی نازهمبارکش باشه
زهره مامان مرسانا
22 بهمن 92 1:35
الهی من قربونت برم ناناز خانم افرین به این دخملی که میدونه چه موقع بگه ببخشید
صبا خاله ی آیسا
22 بهمن 92 14:15
عزیزم چقد لباسات بهت میاد قربونت برم هزارماشاالله بزرگ شدی عزیزم چراکمردرد انشاالله زود خوب شی
شقایق
22 بهمن 92 17:10
به عجب برفی ایشالا دلتون گرم باشه فدای وروجک شیرین زبون ماشالا چقدر کلاه و شالت خوشکله خیلی هم بهت میاد خانمی گل
مامان جون
پاسخ
برف از اين كه ميبيني بازم بيشتر باريد مرسي عزيزم ،چشات قشنگ ميبينه
مهدیه
23 بهمن 92 10:47
نه که انصاف نیست. من برای خودم کفش بالای 70 تومن نمی خرم. گرون باشه یا نباشه زودی خراب میشه و باید تعویض بشه. چه برسه برای بچه که زودی کوچیک میشه... ایشالا تو حراجی سال دیگه بخر یا اگه تهران می ری این روزا سپهسالار حراجه. قیمتش رات خوب در میاد فكر نكنم به تهران رفتن برسم حوصله اش نيست دعا كن همين جا يه چي پيدا كنم
لیلا مامان حانیه
24 بهمن 92 13:00
سلام خانم خوشگله ماشاالله به تو فرشته ی ناز ببخشید خاله که خیلی وقته بت سر نزدم خیلی ماشاالله بزرگ و خانم شدی عکساتم خیلی قشنگن قربون تو با این شیرین زبونیت دل مامان و بابا رو میبری که توووووووووووو
بابا
24 بهمن 92 15:06
هزار تا واسه دختر لوسس بابایی
مامان اناهیدمهربون
25 بهمن 92 0:04
عسلم چه کلاه خوشگلی داری! مامانی پروزه انگشت گیرونو موکول میکنم به بعد از شیر گرفتنش!آخه مامانم میگه احتمال داره بعد از ترک ممه دوباره هوس کنه انگشتشو بمکه.بنظرم شما هم فعلا صبر کنید! میدونم تحملش سخته..اما منم دارم سعی میکنم کمتر ازین بابت حرص بخورم|(زهی خیال باطل!)
مرمر مامان محیا
25 بهمن 92 20:31
چ پالتوی نازی تنشه.امسال چند تا پالتو براش خریدی؟ جیگر خانمی شده براش خودش راستی نگفتی چرا کمرت درد میکنه؟
مامان جون
پاسخ
اين پالتو رو مامانم از قشم براش خريده بود ،يه لباس بافت خيلي خوشمل هم زحمت كشيد براش بافت ديگه من چيزي نخريدم والا من خودم هم نميدونم چرا درد ميكنه ، الان كه بهترم ولي اخ اخ چند روز پيش داغون امپول هم زدم ولي فكر كنم مشكل عضلاني نبود چون بهتر كه نشد بيشتر پخش شد تو كمرم اصلا با ديكنوفناك هم اروم نميشه
مامان حسنا
26 بهمن 92 10:11
سلام جان جان خاله خیلی دلم برات تنگ شده بود شرمنده خاله جون یه مدت نت نداشتم نتونستم بیام پیشت.... میبینم که توهم بدتر از دختر منم فضولی
مامان فاطمه
26 بهمن 92 16:46
ای جونم فدات شم جان جان خانوم.... این جذبه دخملی تو عکس دومی منو کشته کلاه و شالت هم مبارک خیلی نازه... راستی گلم راجع به سوالت:من فکر میکردم 14 ماهگی باید دخملی رو ببرم کنترل ولی اشتباه کردم کارت واکسنشو که دیدم زده بود 15 ماهگی حسابی ضایع شدم ولی بهمون نگفتن فقط واسه واکسنش بیار بعد 9 ماهگی یه بار 11 ماهگی بردم و 1 سالگی و بعدش هم 15 ماهگی باید ببرمش. بوس واسه دخمل نازت
مامان ضحی
28 بهمن 92 14:10
سلاااااااااااااااااااااااااام دلم سابی براتون تنگیده. وایییییییییییی دخترمون چه بزرگ و ناز شده اگه کنارم بودی حسابی میچلوندمت خااااااااااله. دوستتون دارم بووووووس
نیلوفر/مامانه روژینا
29 بهمن 92 0:12
بوس بوس بوس برای دخمل نانازیقلب]
ساراجون
30 بهمن 92 18:12
س.مرسی که حالمون پرسیدی..بدجور اینترنت خونه عصبی ام کرده...میخوام هرچه زودترمبین نت بخرم تا راحت بشم...آره گلم دوهفته پیش واکسن دخملی زدم وکمی اذیت شد...اما خیالم راحت شد...بوس کنی فاطمه جون ازطرفم
شقایق مامان آرشا
1 اسفند 92 11:16
مامانی فقط باید صبوری کرد آرشا هم مثل فاطمه جاتههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد