فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

.

ماما

1392/3/21 1:11
نویسنده : مامان جون
307 بازدید
اشتراک گذاری

عشق ، همین خنده های سادۀ توستtotalgifs.com love gif gif 03.gif

totalgifs.com pixel-kids gif gif 02Pixelmagiakids.giftotalgifs.com pixel-kids gif gif 02Pixelmagiakids.giftotalgifs.com pixel-kids gif gif 02Pixelmagiakids.giftotalgifs.com pixel-kids gif gif 02Pixelmagiakids.giftotalgifs.com pixel-kids gif gif 02Pixelmagiakids.gif

 

سلام عمر ماماني   

اين روزها دارم عاشقي ميكنم  ،وجود يه فرشته الهي مثل تو هر كسي رو عاشق ميكنه چه برسه به من كه مادر اين فرشته هم باشم

به نظر من يكي از الطاف بزرگ الهي اين شيريني مخصوص بچه هاست تا از هر ثانيه از بزرگ شدنشون لذت ببريم.totalgifs.com meninas gif gif Pixelmagiameninas95.gif

 

امروز ظهر كه شما تو خواب ناز بودي من هم اومدم كنار شما دراز كشيدم تا كمي خستگي در كنم،وقتي ديدم داري بلند ميشي خودم رو به خواب زدم تا ببينم چيكار ميكني!

    بعد از خميازه كشيدن و كش و قوس دادن به خودت متوجه من شدي و شروع كردي به لوس كردن خودت،بعد ديدي نه، محلت نميكنم اومدي خودت رو چسبوندي به من  ... باز ديدي نه خبري نيست با دست شروع كردي من رو زدن، ميخواستم چشمم رو باز كنم كه يهو دوباره زدي و گفتي          ماما  totalgifs.com meninas gif gif meninacute09_MGanimada.gif

    واي من رو ميگي ديگه از خوشحالي فقط گرفتم چلوندمت كه خودتم حسابي سر كيف بودي،ميدوني قبلا هم به طور مشابه من رو صدا كرده بودي ولي اين يه چيزه ديگه بود ،الهي من فدات بشم كه اين قدر زود داري خانم ميشي. وقتي داشتم ماجرا رو براي ماماني زهرا تعريف ميكردم انگاري متوجه شدي داريم راجع به شما صحبت ميكنيم ،خب بالاخره بعضي از چيزها رو فقط خود ما مامان ها درك ميكنيم ديگه.

خداي بزرگ شكرت   

totalgifs.com love gif gif 71.gif          totalgifs.com love gif gif 71.gif          totalgifs.com love gif gif 71.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

متین
21 خرداد 92 11:04
فقط بهت میگم عاشقتم نفس خاله
شقایق مامان آرشا
21 خرداد 92 21:43
ای جونم
مامان زهره
21 خرداد 92 22:58
فدات بشم من ناناز خانم
مامان الناز
22 خرداد 92 0:43
من چکار کنم که دستم به این خوشگل خانم نمیرسه که چندتا ماچ ابدار از لپش بگیرم؟

مامانی بیزحمت این کار را ازطرف من انجام میدی؟


چشم خاله جون حتما

مطهره
23 خرداد 92 13:44
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد