فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

.

جان جان 7 ماهه

1392/3/18 11:25
نویسنده : مامان جون
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  جان جان مامان ٧ ماهگیت مبارک قربونت برم .....قلب

totalgifs.com happynco gif gif happynco-025.gif  totalgifs.com happynco gif gif happynco-025.gif  totalgifs.com happynco gif gif happynco-025.gif  totalgifs.com happynco gif gif happynco-025.gif

   امروز صبح که کنار من و بابایی نشسته بودی و داشتی صبحونه میخوردی یهو بابایی یه نگاه بهت کرد و گفت دخترمون چه خانم شده ،اگه بدونی این حرف چقدر بهم چسبید!    تو همون فاطمه کوچولویی ... کوچولویی که من حتی نمیدونستم چطور باید بغلش کنم ،بهش شیر بدم و پوشکش رو عوض کنم...  حالا امروز کنار من و بابا میشینه و با ما غذا میخوره ...

 

 جان جان من به جز اون روزهایی که شما شیر نمیخوری و من دلخور، آروم هستی و خودت رو با اسباب بازیهات سرگرم میکنی و در همون حال کارتون هم میبینی...

 totalgifs.com happynco gif gif 32.gif 

  اگه خسته باشی و بخوای بخوابی یا گرسنه باشی شروع میکنی به نق نق و شصت کوچولوت رو میخوری.راه رفتن رو به نشستن ترجیح میدی،اگه بخوای به چیزی خودت رو برسونی چهار دست و پا میشی و شروع میکنی به پریدن که خیلی خنده داره...اون دندون سومت هم که گفتم جوونه زده بود رفت که رفت؟؟؟؟ ولی به جاش رو دو تا نیش جلوت یه خبرهایی هست

*راستی اگه خدا بخواد هفته دیگه جشن دندونی برات میگیرم*   

totalgifs.com happynco gif gif 21.gif

شب ها وقتی خیلی خسته ای چشمات بازه بازن و کسی باورش نمیشه که شما خیلی خوابت میاد ولی دیگه بعد ٧ ماه مامانی میدونه که این یعنی اخر خواب،این طور مواقع قبل خواب بلبل میشی و شروع میکنی به اواز خوندن...

totalgifs.com aves gif gif 42.gif

صبح ها با صدای خنده و ادد اودو شما و جیرینگ جیرینگ تخت کوچولوت بیدار میشم،تا نگاهت میکنم میخندی و تند تند شروع میکنی به خوردن شصتت که یعنی مامانی من گشنمه،من فدای شیکمت بشم

totalgifs.com happynco gif gif MagiaGifs_Menininas91.gif

خدا رو شکر هر چی به شیر علاقه نداری غذا خوردن رو دوست داری من هم دارم سعی میکنم با این قضیه کنار بیام و یه جوری برات غذا درست کنم که هم پر انرژی باشه و هم دوست داشته باشی

totalgifs.com happynco gif gif 55.giftotalgifs.com happynco gif gif 55.giftotalgifs.com happynco gif gif 55.gif

و چیزی که من خیلی دوستش دارم اینه که هر وقت خودت دوست داشته  باشی ما رو میبوسی ،مثلا دیشب تا اومدی بغل من یهو لب های نازت و فشار دادی رو صورتم و ول کردی ،الهی من فدات بشمtotalgifs.com happynco gif gif 12.gif

خیلی حرف های گفتنیه دیگه از تو هست که اگه بخوام بگم باید همین طور به نوشتن ادام بدم ،پس فقط میخوام بگم

عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقتم

 

totalgifs.com happynco gif gif happynco42.gif   totalgifs.com happynco gif gif happynco42.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان حسنا
8 خرداد 92 18:54
جان جان خاله 7ماهگیت مبارک عزیزم


مرسي مامان حسنا

مرمر
9 خرداد 92 1:29
مبارک باشه گل من مامانی دل مارو اب کردی که
مامان زهره
9 خرداد 92 15:09
مهدیه
9 خرداد 92 19:16
نازی ! شیرین خانوم خاله! بوس بوس
صبا
10 خرداد 92 12:24
ناز ناز جونم 7 ماهگیت مباااااااااااااااااااارک
مامان الناز
11 خرداد 92 9:46
مبارکت باشه خوشگل خاله دخملمون حسابی خانم شده بزنین دست قشنگه را واسه جان جان
مامان درسا
12 خرداد 92 0:42
عزیزمییییییییییییییی،خاله فدات شه دخملی.7 ماهگیت مبارک نازنینیم.
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
12 خرداد 92 3:35
آخ جووون مبارکت باشه عزیز دلم به ما هم سر بزن عزیزم
مامان عبدالرحمن واویس
13 خرداد 92 22:02
ماشاالله عزیزم بابایی راست گفته که عجب خانومی شدی
دختر برفی(مطهره)
20 خرداد 92 19:40
ما رو کشته با این لوس بازیاش. عکسات چقدر ناززززززززن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد