فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

.

من میخوام حرف بزنم!

1392/3/6 23:52
نویسنده : مامان جون
333 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام جان جان مامان ... سلام عمر مامان..

الان کنار من نشستی و داری با خودت حرف میزنی،گاهی هم به من نگاه میکنی و یه لبخند قشنگ بهم میزنی که دلم میخواد قورتت بدم

جان جانی، دیروز مامانی زهرا و بابا معین از مشهد برگشتن .شما دیروز اصلا سر حال نبودی و از صبح همش در حال گریه بودی و شیر نمیخوردی ،برای همین هم با دیدنشون زیاد ابراز خوشحالی نکردی ولی احساس قریبی هم نکردی،آخه مامان جون این ها ١١ روز نبودن و تو که هر روز عادت به دیدنشون داشتی من فکر میکردم طور دیگه ای برخورد کنی؟!!

ولی امروز... از صبح که بیدار شدی سر حال و شنگول بودی و وقتی بابا معین اومد چنان ذوق زده شدی که انگار دیشب اصلا ندیدیشون.با حرکاتت بابا جون رو صدا کردی و تمام مدت با یه عشق و علاقه خاص داشتی بهش نگاه میکردی ولی اون چیزی که خیلی برای هممون جالب بود اون دل پر حرفت بود.اول خوب به قیافه بابا جون دقت میکردی بعد میرفتی تو فکر و یهو یه حرف نامفهوم میزدی ... و در اخر یه جیغ کوتاه و شاد

معلوم بود خیلی داری تلاش میکنی ،فکر کنم اگه خدا جون به تو قدرت حرف زدن می داد عین این ١١ روز رو برای بابا جونی حرف میزدی و درد و دل میکردی،قربون اون دل کوچولوت

راستی فردا شب شما ٧ ماهه میشی و این یعنی لحظه های با تو بودن چه زود می گذره

totalgifs.com pucca gif gif pucca13.giftotalgifs.com pucca gif gif pucca13.giftotalgifs.com pucca gif gif pucca13.gif

توراحس میکنم هردم...

که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...

من از شوق تماشایت...

 نگاه از تو نمیگیرم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان درسا
7 خرداد 92 1:44
چشمتون روشن.قربونش بره خاله تلاش میکنه برای حرف زدن.
مامان ایسا
7 خرداد 92 7:01
مهدیه
7 خرداد 92 11:52
نازییییییی! این لباسی که تنشه چقدر قشنگه! بوس
متین
7 خرداد 92 15:31
خاله فداش بشه مث همیشه ناناز منه........دوست دارم و دلم برات تنگ شده فدات شم
صبا
7 خرداد 92 16:54
دوست دالم
مامان زهره
8 خرداد 92 15:13
قربونش بشم چه بانمک بوده کارش
مامان ضحی
8 خرداد 92 23:49
مامان الناز
11 خرداد 92 9:43
قربونش برم با حرف زدنش.
مامان اناهید
17 خرداد 92 17:57
نازی با اون موهای خوشگلت ببخش دیز دیز میام مامی جون نانا واسم وقت نمیذاره
مامان اناهید
17 خرداد 92 17:58
جونم با این حرف زدنت
دختر برفی(مطهره)
20 خرداد 92 19:41
من فدای خنده هات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد