فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

.

شب آرزوها

1392/2/26 13:41
نویسنده : مامان جون
312 بازدید
اشتراک گذاری

  

 در نوبتی دوباره دلت را مرور کن
             از غم به هر بهانــــــــــــــــــه ممکن عبور کن
   گیرم که تمام راه تو مسدود شد ، بگرد 
            یک آسمان تازه و یک جــــــــــــــــاده جور کن

totalgifs.com hellokitty gif gif 40.giftotalgifs.com hellokitty gif gif 40.gif totalgifs.com hellokitty gif gif 40.gif

شب آرزوهاست بیا دعا کنیم :

برای آن کودکی که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید. و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست. بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد و آرامش او را بیافزاید...

آمــــــین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

صبا خاله ی ایسا
27 اردیبهشت 92 9:43
خدایا آرزو می کنم ، آنچه را آرزو کنم ، که تو دوست داری و آن آرزو را اجابت نمایی که نیک فرجامم نماید . لیله الرغائب شب آرزوهاست برای اجابت آرزوهای هم آرزو کنیم . . . .
مامان عبدالرحمن واویس
27 اردیبهشت 92 15:58
امیدوارم به تمام دعاهاتون برسین
لیلا (مامان عرفان)
28 اردیبهشت 92 23:29
ان شاء الله همه ی آرزوهاتون برآورده بشه
مامان عبدالرحمن واویس
29 اردیبهشت 92 9:22
عزیزم رمزو بالای کادرنوشتم1388
الهام
30 اردیبهشت 92 1:19
سلام من انلاینم درخواست دوستیمو توی نی نیر وبلاگ قبول کنید تا با هم چت کنیم پسر من تا ساعتی دیگه 6 ماهه میشه
پویا تم
30 اردیبهشت 92 10:59
سلام عزیزم شما هر طرحی که بخوایند می تونم درست کنم کافی هر کدوم رو بگید می خواین چه مدلی باشه مثلا ریسه رو دوست داری گرد باشه یا مثلثی یا طرح گل یا ستاره و رنگش چطور باشه و کجاش عکس دندون و کجاش عکس زنبور باشه من با سلیقه ی خودتون براتون درست می کنم این طرح هایی که تو وبلاگه فقط نمونه هستند بهتر از اینا هم می تونم در بیارم
پویا تم
30 اردیبهشت 92 11:02
اگه هم از طرح های دیگه خوشت اومد می تونم برات زنبوری کار کنم
معصومه
30 اردیبهشت 92 23:53
عزیزم اگه ممکنه برای نی نی دار شدن من هم دعا کنید خدا فاطمه خانوم رو براتون حفظ کنه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد