فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

.

فرشته مهربون آورد برات يه دندون(3)

1392/2/25 11:38
نویسنده : مامان جون
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جگر طلا ی من

جان جانم سومین دندون قشنگتم تو تاریخ ١٨/٠٢/٩٢جوونه زد(دندون پیش بالا سمت راست) مبارکت باشه عزیزم.

فکر کنم به خاطر همینم باشه که چند روزه  شیر خوردنت بازم افتضاح شده،به هر حال...

totalgifs.com meninas gif gif confused9.giftotalgifs.com meninas gif gif confused9.giftotalgifs.com meninas gif gif confused9.gif

   پ.ن (٢٥/٠٢/٩٢):جان جانم الان چند روزه که دیگه اثری از این دندون سومت نیست؟! من خودم هم گیج شدم.حالا با تجربه تر ها میگن گاهی پیش میاد،نمیدونم والا چی بگم؟؟؟؟؟؟

 

I love you Scraps

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان الناز
20 اردیبهشت 92 13:48
مبارک باشه مامانی اشکا نداره هرچی زودتر دندان های جان جان دربیاد راحت تر میتونه غذا بخوره
مامان عبدارحمن واویس
20 اردیبهشت 92 16:54
مبارک باشه عزیزم انشاالله به سلامتی همه دندونای فاطمه جون
شقایق مامان آرشا
20 اردیبهشت 92 23:38
مبارککککککککک
دایی و زندایی
21 اردیبهشت 92 0:26
آخ آخ آخ ... حساس نشو حساس نشو..شنیدم حساس شدی دایی... دندون دیگه باید در آد بوس بوس
مامان ضحی
21 اردیبهشت 92 0:46
متین
21 اردیبهشت 92 11:00
ای جان نفس خاله دندون دار شد÷س یه گاز محکم مامان رو بگیر که تورو نمیاره ما ببینیممواظب خودت باش جوجو خوشمل من....


سلام خاله متين
وا خاله جوني من دندون دار بودم،اين يكي جديده
نخيرم من مامي رو گاز نميگرم تو رو گاز ميگيرم كه نمياي پيش من
بوس بوس
مهدیه
21 اردیبهشت 92 11:34
نازیییییییییییییییییییی!
مبارک باشه فرشته کوچولو
بوس


ميسي خاله جون
صبا
21 اردیبهشت 92 12:56
مباااااااااااالک باشه
فرشته کوچولوی ناز

ميسي ميسي

مامان حسنا
21 اردیبهشت 92 18:43
مبارکه فاطمه جونم
حسنا ک هنوز دندون در نیاورده

مرسي عزيزم،ايشاا... اونم به زودي

مامان زهره
21 اردیبهشت 92 19:43
مبارکه خوشکل خانم
مامان درسا
22 اردیبهشت 92 23:13
مبارکه عزیز دل خاله.
رستمی
23 اردیبهشت 92 10:57
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
مونس مامان امیر علی و ایلیا ( دوقلوهای قندعسل )
23 اردیبهشت 92 13:13
دددددست دست دست فاطمه جون دندون نو مباررررک
مامان الناز
24 اردیبهشت 92 11:25
قلب نو مبارک خاله جووووووووووووون مامانی میشه به ماهم یاد بدی
خاله محبوبه
24 اردیبهشت 92 14:40
به خیر و سلامتی جاجان خانومی
مهشید مامان مهتا
29 اردیبهشت 92 13:15
سلام مبارک سومین مرواریدت باشه فاطمه جان جان مهتا که هنوز دندون در نیاورده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد