فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

.

سوغاتی

1392/2/25 0:10
نویسنده : مامان جون
324 بازدید
اشتراک گذاری

ای تماشـــــایی ترین مخلوق بر روی زمین

آسمانی میشوم وقتی نگاهــــــــــت می کنم

totalgifs.com happynco gif gif happynco-021.giftotalgifs.com happynco gif gif happynco-021.giftotalgifs.com happynco gif gif happynco-021.giftotalgifs.com happynco gif gif happynco-021.gif

سلام جان جان مامان

دیروز با مامانی زهرا رفتیم خونه خاله جونی که تازه از مشهد برگشته بودن،کلی هم به همگی خوش گذشت،از وقتی هم که دیگه شما میتونی بشینی کار من خیلی راحت تر شده ...

دیروز کلی برای همه دلبری کردی،خاله جون رو زمین ضرب میزد یکمی که نگاه کردی تا بهت گفتم فاطمه جان تو هم بزن شروع کردی به زمین دست زدن،قربون دستای کوچولوت برم من...   در کل فکر کنم خیلی به تو هم خوش گذشت چون همش در حال بازی بودی

حالا برسیم به سوغاتی های که خاله جونم و محبوبه عزیزم زحمتش رو کشیدن:

 یه پلاک آیت الکرسی نقره از طرف خاله و یه تابلو و یه استیکر هم از طرف محبوبه جون

 

totalgifs.com happynco gif gif MagiaGifs_Menininas15.gif

 

دستشون درد نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله محبوبه
24 اردیبهشت 92 14:39
الهی من قربووووونش برررررم تازه مامانی، خودش تابلوشو انتخاب کرده بود. چقدرم دخمل خووب و خانومی بود دیروز ایشالله قسمت بشه با مامانی و بابایی بری پیش امام رضا
مامان زهره
24 اردیبهشت 92 17:47
نازش بشم چه ملوس نشسته رو مبل
مامان الناز
25 اردیبهشت 92 12:35
مبارکت باشه عزیزم
منصوره.الف
25 اردیبهشت 92 16:05
سلام مامان عزیز تبریک به شما که نام نیک اهل بیت رو برا فرزندتون انتخاب کردید. پستی هست با عنوان "نام نیک" که مخصوص شماست تا بگید علت این انتخاب رو،تا شاید مشوقی شود برای پدر و مادر های عزیز دیگر، منتظر حضور گرمتون هستم.
مامان عبدالرحمن واویس
25 اردیبهشت 92 16:38
مبارک باشه عزیزم
فاطمه جون وبتم خیلی قشنگه من که خیلی خوشم اومد


مرسي عزيزم
مامان الناز
26 اردیبهشت 92 10:36
شب آرزوهاست خدایا به حق این شب عزیز همه رابه ارزوهایشان برسان خدایا ما را ان ده که آن به. خدایا شیرینی بخشش و محبت را به ما بچشان التماس دعا[بوسه]
مامان حسنا
26 اردیبهشت 92 13:25
ای جونم ماشالا ماشالا روز به روز داری بزرگ تر میشی مامانی پیش ماهم بیا
صبا خاله ی ایسا
27 اردیبهشت 92 9:44
سوغاتی هات مبااااااااااااااااااااااالکه گلم خیلی خوشگلن چقد عکست که نشستیو دوس دالم
مامان ضحی
30 اردیبهشت 92 11:13
به به دست خاله جونا درد نکنه ایشالله همیشه سفر باشن و برا نازگلی سوغاتی بیارن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد