فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

.

من و ملیضی...

1392/1/4 18:58
نویسنده : مامان جون
225 بازدید
اشتراک گذاری

 

دست هایم را دایره وار دور دلت حلقه می کنم عزیزکم!
    مبادا فکر کنی "داستان ِ اسارت" است.
           این حکایت را به "مراقبت" تعبیرش کن ...

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

جان جان مامانی ٢ روزه که من و بابا جون خیلی برای شما ناراحتیم،آخه چند روزه که شما سرما خوردی.

اولش حالت خیلی بد نبود ولی نمیدونم چرا یهو اینطوری شدی؟!حالا علاوه بر سرماخوردگیت خارش لثه هاتم هست.٢ روز تب شدید داشتی که با استامینوفن و شیاف کنترلش کردیم.علاوه بر تب سرفه های شدیدی میکنی که من با شنیدنش میمیرم و زنده میشم،حالا هم که باید یه عالمه دارو بخوری.

 الهی من فدای تن کوچولوت برم ...

حالا مامانی زهرا میگه چون داری بقیه دندونات هم در میاری با سرما خوردگیت یکی شده و به شما فشار اورده،آخه مامانی مگه میخوای کباب بخوری که این همه برای در آوردن دندونات عجله داری؟!

 حالا ایشاالله با خوردن داروهات و مراقبت مامانی زود تر خوب بشی و دوباره شادی رو به دل من و بابا و همه کسایی که دوست دارن بیاری،آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهدیه
3 فروردین 92 16:35
عزیییییییییزم! ایشالا که زودی خوب می شه! درکت می کنم! خیلی سخته! راستی عیدت مبارک!
مامان ضحی
4 فروردین 92 2:51
سلام ای جونم خدا نکنه دختر ناز ما مریض شده باشه ایشالله زود زود زود خوب شی خاله جون
دختر برفی
5 فروردین 92 0:14
الهی من قربونننننننننش برم چلا آخه اینجولی شدی دخملک؟ واست دعا دعا میکنم زود خوب شی. بووووووووووووووووووووووووس
مامان عبدالرحمن واویس
5 فروردین 92 10:14
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای انگارفاطمه جونم سرماخوردن این سرماخوردگی لعنتی انگارتمومی نداره خداکنه هرچه زودترخوبشی عزیزخاله
خاله محبوبه
6 فروردین 92 18:18
خاله قربون دندوناش میره زودی خوب میشه مامان معصوم غصه نخور
مامانی اناهید مهربون
7 فروردین 92 1:22
جان جانی سلام نازی جون عیدت مبارک..شما هم لینک شدی عزیزم
مامان زهره
7 فروردین 92 19:06
الهی انشالله دیگه مریض نشی جیگر جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد