فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

.

دخترم بزرگ شده

1391/12/23 16:16
نویسنده : مامان جون
340 بازدید
اشتراک گذاری

جان جان مامان این روزها خدای مهربونم بهترینهاش رو داره تقدیم من و باباجون میکنه. هر ثانیه ای که میگذره شما یه قدم رو به جلو برداشتی و بزرگتر شدی.niniweblog.com

لحظات با هم بودن ما از اون چیزی که فکر میکردم داره سریعتر میگذره و من باخودم فکر میکنم نکنه ساعت  خونه ما زمان رو اشتباه نشون میدهniniweblog.com

هر باری که به تو نگاه میکنم و تو با دلبری برام میخندی آرزو میکنم کاش زمان برای همیشه وای میستاد و اون لحظه تا ابد برای من بود،ولی حیف...niniweblog.com

این روزها برای خودت خانمی شدی و هر روزت با دیروزت کاملا متفاوت شده.دیگه جلوی غلط زدنت ها رو نمیشه گرفت و من دائم باید بیام و به حالت اولت برت گردونم

وقتی ار اشپزخونه میخوام مواظبت باشم یهو غیبت میزنه،میام میبینم مثل کدو قل قل زن این قدر خودت رو قل دادی که پشت مبل قائم شدی.نمیدونم شاید داری قایم باشک بازی میکنی

niniweblog.com

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان عبدالرحمن
23 اسفند 91 18:19
سلام مامانی دخترناز داری خوشحال میشم به وبلاگ منم بیای من لینکت کیکنم دوس داشتی لینکم کنabdolrahman.niniweblog


لينك شديد

مامان آیسا
25 اسفند 91 21:31
ماشالله به دختر نازمووووووووووووون..دیگه خانومی شده
مامان الناز
26 اسفند 91 9:40
ماشاله هزار ماشاله فاطمه جون خیلی عجله داره برای بزرگ شدن خدا حفظش کنه ایشاله
مامان حسنا
26 اسفند 91 18:23
ماشالا خاله جون معلومه خیلی فضولی
مامان درسا
27 اسفند 91 16:40
مامانی صبر کن هر چی بزرگتر شم نمک تر میشم اونوقت دلت میخواد منو قورت بدی.روز به روز شیرین تر.
مامان درسا
29 اسفند 91 2:25
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نوپیشاپیش مبارک
پرنسس
29 اسفند 91 3:12
لبتان پر خنده قلبتان از مهر آکنده دولتتان پاینده ونوروزتان فرخنده باد . . . پیشاپیش عید مبارک دختر نازتونو ببوس
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:29
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
مهدیه
4 فروردین 92 9:18
مامان جون گوش دخملی رو که سوراخ کردی مشکلی پیش نیومد؟ بعضیا میگم موقع لباس پوشوندن درد میگیره و تا مدتها بچه رو اذیت میکنه درسته؟ من خیلی دوست دارم سوراخ کنم گوشش رو ولی مرددم!
خاله محبوبه
6 فروردین 92 18:24
همش لباسای خوشمل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد