فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

.

خاله ها...

1391/12/2 1:46
نویسنده : مامان جون
282 بازدید
اشتراک گذاری

هر بار که تو میخندی

تعادل این شهر به هم میخورد

اما تو بخند زندگی را برای از نو ساختن بهانه ای باید

 

سلام دخملی جان جان،اومدم با یه عالمه حرف قشنگ از شما

امروز خونه مامانی زهرا دوره همی داشتیم،خاله های مامانی و خاله جون من مهمون خونه مامانی بودن.

خونه ما با مامانی 5 دقیقه فاصله داره،ولی برای اینکه  به موقع برسیم من تصمیم گرفتم ساعت سه و نیم اماده بشم تا وقتی ساعت 4 بنگاه برای دیدن خونه میاد ما بعدش با بابایی بریم.

لباست رو عوض کردم،شیرت رو هم دادم خوردی،صورت نازت رو هم شستم که بیام خودم حاضر بشم.دیدم ساعت 4 شده و وقت دارو خوردنت ،اولین قطره دارو که رفت تو حلقت هر چی شیر خورده بودی و نخورده بودی رو پس مامان معصوم دادیسبز

حالا فرش،زیر انداز ،لباس،موهات همه جا شیری شده بود،من رو میگی ،اومدم تمیزت کنم که از بنگاه اومدن،یک شیر تو شیری بود که نگوکلافه

خلاصه دوباره با عجله لباسات رو عوض کردم ،موهات رو پاک کردم ،حالا مگه شما اروم بودی!نخیر داشتی یه بند گریه میکردی.

دیگه با هر مکافاتی بود سر هم بندیت کردم برای رفتنمژه

دیگه رسیدیم خونه مامانی یکمی اروم شده بودی و بعد از یکم ناز و ادا خوابیدی.

کلا روز خوبی بود و شما کلی برای همه ناز کردی،از هر 10 تا حرف یه چند تاییش حول شما و شیرین کاریات میچرخید.یه مقداری سخنرانی کردی برای خاله جون ها،چند بار لبخند شیرین تحویل همه دادی،برای اینکه زیاد شیرین نباشی این وسط اخم و تخم هم کردی و بعدش گریه و بعد مراسم شست خوری و بعد لالا

در ضمن امروز دختر خاله محبوبه خیلی کمک من بود ،هم خیلی مواظب شما بود هم کلی به مامانی زهرا کمک کرد،دستت درد نکنه محبوبه جونمماچ

اینم چند تا عکس یادگاری از جان جان من 

91/12/1

اول این مدلی بودی

بعد شدی این مدلی

الهی مامانی فدات پاها کوچمولوت بشه،خوب بخوابی ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حامد
2 اسفند 91 1:41
فدای پاهات می شم بابایی


بابایی خدا سایت رو از سرمون کم نکنه

مامان آیسا
2 اسفند 91 11:03
چقد نااااااااااااااااااااازی




دایی
2 اسفند 91 18:03
نفس داییییییییییی....بوس
مامان ضحی
2 اسفند 91 19:09
hediye
6 خرداد 92 16:15
سلاااااام آجی فاطمهدلم برات تنگ شده چرا به ما سر نمیزنی؟؟؟



سلام عزيزم،دل فاطمه هم براي شما تنگ شده.ايشاالله به زودي


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد