فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

.

پیش به سوی موفقیت

1391/11/25 22:38
نویسنده : مامان جون
219 بازدید
اشتراک گذاری

 

جان جان مامان معصوم ،امروز بالاخره بعد از روزها تلاش تونستی خودت رو برگردونی،حیف که اون لحظه رو من ندیدمناراحتالبته قبل از این ، چند روز مونده  به چهل روزگیت این کار رو کرده بودی .

امروز من وشما با مامانی زهرا و زندایی خدیجه رفتیم خونه خاله زهره برای خوردن آش ترش،خیلی هم خوش گذشت و از همه مهم تر اینکه شما خیلی دختر خوبی بودی و مامانی رو خسته نکردیقلب

تازه رسیده بودیم و گرم احوال پرسی و این حرف ها که خاله جون گفت شما خودت رو برگردوندی تا من بیام ببینم و ازت عکس بگیرم شما رو بلند کردن ،این شد که من از این لحظه تاریخی عکس ندارم.الان خیلی وقت بود که برای این حرکت تلاش میکردی و چند بارم با کمک من موفق شده بودی ولی خب این که خودت تنهایی این کار رو کردی یه چیز دیگست.تازگی ها هم که چرخش 360 درجه داری و دور خودت میچرخیمژه

اینم یه عکس یادگاری از شما قبل رفتن   91/11/25 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیسا
26 بهمن 91 10:42



مرسی که وب جان جان سر میزنی
چرا وب گل دختر رو اپ نمیکنی؟؟
مامان حسنا
26 بهمن 91 17:14
وا یعنی قبل از 40روزگی خودشوبرگردونده
حسناهم که همسن فاطمه جونم بود برمیگشت ولی من لحظه به لحظه شو عکس گرفتم


اره،خیلی لحظه شیرینی بود،اون شب فاطمه برای ما کلی هم خندید

مامان مینا
26 بهمن 91 17:50
سلام هزار ماشاله دختر چه موهایی داری عزیزم...
ریحانه ی من از تو بزرگتره ولی هنوز کچله
خوشحال میشم بهمون سر بزنین.




ساراکوچولو
26 بهمن 91 21:28
سلام...ماشالله چه دختری...ممنون که به وب دخترم سر زدی من وسارا جون هم خوشحال میشیم با شما وکوچولوتون دوست بشیم بخصوص که یک دخمل ناز دارین...همیشه منتظرتون هستیم..یک عالمه بوس ولنتاینی برای فاطمه جون از طرف سارا کوچولو
راستی لینکتون کردم




مامان زهره
27 بهمن 91 0:35
سلام عزیزم. شما به مسابقه دعوت شدین لطفا به وب مرسانا سری بزنید. مرسی
مامان الناز
27 بهمن 91 12:19
سلام عزیزم مرسی که به وب الناز اومدی
با اجازت لینک کردم که همیشه بیام و گل دخترت را ببینم

سلام عزیزم،من هم شما رو لینک کردم
همیشه منتظرتون هستم

مامان ضحی
1 اسفند 91 7:53
سلام خانومی به نظر میاد فاطمه جونم مثل ضحای من شیطون بلا بشه ها خودت از همین الان آماده کن آخه ضحی دو ماهه بود خودش به راحتی دمر میشد


خوشبختانه دختر من چه به باباش بره چه به مامانش یه شیطونکی بشه که دومی نداره :d



دختر برفی(مطهره)
8 فروردین 92 14:02
چشماشو من بخورم؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد