فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

.

سرماخوردگی....

1391/11/19 22:56
نویسنده : مامان جون
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان جان مامانی

امروز 10 روزه که شما سرماخوردیناراحت

هفته پیش شنبه شما رو بردم پیش خانم دکتر،برات دارو هم نوشت و بهت گفت وقتی بزرگ شدی به خاطر اینکه از مامی سرما گرفتی گازش بگیریزبان

ولی نمیدونم چرا با اینکه تمام داروهات رو به موقع دادم و حتی به خاطر شما بیرونم نرفتم که مبادا باد سرد بخوری و حالت بد تر بشه بازم امروز یه عالمه سرفه میکنی؟؟؟

البته من میگم تقصیر بابایی که دکتر نرفته،اخه اقای پدرم از من سرما گرفته و توی خونه خود درمانی کرده و هنوز خوب نشده برای همین من احتمال میدم شاید شما واسه همین خوب نشدی.

به هر حال فقط این رو فهمیدم که چقدر بزرگ کردن شما سخته ،هنوز اول راه هستیم و تا شما به سرانجام برسی خیلی راهه،فقط از خدا میخوام مثل همیشه پشتم باشه و یار و یاور من و بابا.

اگه تا فردا بهتر نشی باز باید بریم پیش خانم دکتر،ای خدا تا فردا حال جان جان من خوب خوب بشه

آمینفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد