فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

.

عاشق .. دوست .. آويو

1393/3/20 23:06
نویسنده : مامان جون
857 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي تو حال و هواي خودت باشي و يهو دست هاي كوچولويي صورتــــــ ـت رو ناز كنه و بگه

عاشق .. دوست .. آويو (I Love you)

ديگه اون موقع از خــدا چي ميخواي ؟!

سلام جان جان مامان

چقدردوست داشتم الان ميومدم و كنارت دراز ميكشيدم ولي گفتم تا وقت هست يه سري به اينجا بزنــم . . .

ماماني با كلمه هاي اين ، اون .. اينجا،اونجا اشنا شدي و خودت رو راحت ميكني مثلا ميگي اين و بده يا اونجاست بعد من بايد كلي به خودم فشار بيارم تا ببينم اين خانم خانمي ما چي ميخواد . . .

به هيچ قيمتي حاضر به جدايي از من نيستي مـــگه يكي بخواد بره بيرون ، مخصوصا بابا كه ديگه سريع خودت رو ميچسبوني بهش و بعد هم با من باي باي ميكني  . . .

عاشق بستني شدي و روزي ده بار در فريزر و باز ميكني ميگي بتـــني ، خدا رو شكر اگه بگم الان نبايد بخوريش سريع ميزاري سر جاش و در فريزر هم ميبندي . . .

روزي چند بار براي خودت سي دي كارتون ميزاري ولـــي بدون اينكه نگاه كني بلند ميشي ميري ، در كل براي انجام هر كاري حتي بازي كردن دوست داري من هم در كنارت باشم كه واقعا نميدونم خوبه يا نه اين همه وابستگي . . .

وقتي پوشكت و كثيف ميكني سريع بــهم ميگي كه جيش يا پي پي و ميدويي ميري دستشويي .. .. چند روز پيش ها يهو عروسكت و بغل كردي گفتي ببريمت تو دستشويي ، برديش زير شير اب بعد هم كه اومديم بيرون با دستمال كاغذي خشكش كردي و بعد هم پوشكت رو گرفتي دورش . . .

از پيشرفت هاي اخيرت هم اگه بــخوام بگم بايد اين طوري خلاصــــــ ـشـ كنم كه ، كافيه چيزي رو بشنوي يا ببيني يا فقط متوجه حالاتمون بشي ديگه از ذهنت پاك نميشه و به صورت هاي مختلف تو حركاتت باز خورد داره .. .. از نوع بيان كلمه و جمله تا الي آخر . . .

عاشـــق تمام لحظات با تو بودنم حتي اون لحظه هايي كه دوست دارم براي چند دقيقه سكوت كني

ديدار با مهديه جون و فاطمه سادات گلم

پيشرفت هايي كه ميگم كردي اين مدلـــي هستن .. .. اينجا بدون اينكه كسي بهت بگه يا اينكه مثلا قبلا بهت گفته باشم بلند شدي و رفتي كه نقاشيت رو بزني كنار بقيه نقاشي ها

 

 

پسندها (5)

نظرات (16)

مهدیه
21 خرداد 93 10:51
الهی فداش بشم. اون قسمتش که داشت نقاشیش رو میبرد تا کنار نقاشی هابچسبونه رو برای همممممممممه تعریف کردم الان فاطمه کنارم ایستاده و داره با اشاره عکس فاطمه ی شما رو نشونم میده. یا شناخته و یا اینکه از پشت سر خودش فهمیده عکس ها مربوط به اون روز و پارک مون بوده! تو این عکس اول خانوم چقدر قدش بلنده ماشالله ممنون که عکسا رو گذاشتی. چون برای من امکان پذیر نبود عکسای گوشیم رو تخلیه کنم! به امید دیدار های مجدد بوس
مامان جون
پاسخ
به ما هم خوش گذشت... دختر ما شلوار که میپوسه قدش انگار باند میشه... من خودم 100 دفعه مثل ندید بدید ها برا همه تعریف کردم..دس ت تو درد نکنه که فرستادی
مامان فاطمه
21 خرداد 93 17:29
سلاااام عاشق عکس دومیش شدم خیلی بانمکه هزار ماشالله دخملمون خیلی زرنگه ها!! ماجرای عروسک و دستشویی هم خیلی باحال بود
مامان جون
پاسخ
مرسی گلم,بوس
صبا خاله ی ایسا
21 خرداد 93 19:07
عزیزم عاشقتم چقد ماشاالله بزرگ شدی عکساتم خوشمل بوووودن
مامان جون
پاسخ
مرسی خاله جونی
مطهره
22 خرداد 93 0:29
مامان جون
پاسخ
فدای تو
مرمر مامان محيا
25 خرداد 93 13:49
ديگه بالاخره بزرگ شده خانوم شده مامانش! الهي قربونش برم من ك هر شب بايد عكسشو به محي نشون بدم !!!! آفرين دختر خوب.ديگه كم كم بايد براي پوشك گيري آماده بشه
✿مامان شقایق✿
28 خرداد 93 10:41
جونمممم خوشتیپ باهوش خودم
مامان درسا
31 خرداد 93 18:27
قربونش برم اینقده مهربون وخوش اخلاقه. مامانی حسابی کیف میکنی با این کارای بامزه اش.
mahtab
1 تیر 93 17:16
سلام ماشاالله به دختر باهوشمون بچه ها بهترين مقلدين هستند به گمانم گاهي ادمو به حيرت واميداره کپي بردارهاشون
مامانی سها و نی نی کوچولو
4 تیر 93 23:12
سلام عزیزم ماشالا خیلی خانوم شده دخمل کوچولو با این پیشرفتای عالی دوستت دارم جان جان کوچولو
مامان الناز
7 تیر 93 9:34
مامان فاطمه
7 تیر 93 16:36
کاش که در این رمضان لایق دیدارشوم/سحری با نظرلطف تو بیدار شوم/کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان/تا که هم سفره تو لحظه افطار شوم/ حلول ماه رمضان مبارک
مرمر
9 تیر 93 15:48
سلام مامان خانوم چقد دلم براتو و دخمل ماهت تنگ شده بود خداروشکر حالتون خوبه روی ماهشو ببوس دیگه دخملکمون عاقل شده اساسی
نیلوفر/مامانه روژینا
10 تیر 93 4:32
قربونت برم که اینقدر شما عسلی عزیزم . فاطمه نازنینم که اینقدر نازی و به مامان میگی ای لاو یو. من میخوام بهت بگم ٱی لاو یو. دوستتون دارم مامانی خصوصی
شقایق مامان آرشا
12 تیر 93 8:32
ای جانم خانم زبل
مامان سها و نی نی کوچولو
14 تیر 93 18:47
عشق ... دوست ... آویو فاطمه خانوم
عمه بهناز
16 تیر 93 18:10
سلااااااااممم خیلی دخملت ناناز شده عزیزم قرفونش برم نظر لطفت عمه جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد