فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

.

سال جديد

1393/1/26 0:59
نویسنده : مامان جون
297 بازدید
اشتراک گذاری

دارم موهات و شونه میزنـ م ، یعنی وقت گیر ترین زمانی که برای حاضر شدنت صرف میشــــــــه .. .. تل و میزارم روی سرت که تو درش میاری و سعی میکنی دستت رو ببری سمت استخرت ، میگم نکن مامان ببین موهات ولــو شد و دوباره شروع میکنم و این بار تو با تلاش بیشتری میخوای به استخرت دست بزنی ، این بار با لحن بلند تر میگم ن ک ن و تو گریه میکنی .. .. بالاخره دستت به استخرت رسید دیدم اون یکی تلت رو دادی دستم و به سرت اشاره میکنی که این و بزنـــ م . . .

از خودم خجالت کشیدم و فقط به این فکر کردم کاش این چیز ها هیچ وقت یادتـــ نمونه

سلام عمر من

عید هم با تمام خیر و خوشی هاش تـــم وم شد و دوباره همه چی شد عین روز اولــش غیر از تو .. ..این دیدو بازدید ها با تموم خوبی که داشت چند تا بدی هم  داشت، نمونه اش اینکه وقتی توی فسقلی هم قد خودت یا بزرگتر و میدیدی هر کاری رو که انجام میدادن تو ذهنت ثبت میکردی تا بعد به ما تحویل بــدی .. .. از جیغ زدن و پرت کردن بگیر تا بقیه کارها . . .

جای همه چیز و با تموم کاربردهاش بلدی و اگه چیز جدیدی هم ببینی با دقت نگاه میکنی تا یاد بگیری.. .. میدونی خوردنی ها جاشون تو یخچاله ، چیزهای شستنی تو ظرف شوئی و . . . خیلی وقت میشد برات هیچ سی دی نزاشته بودم تا اینکه چند روز پیش با هم یه کارتون دیدیم حالا هر از چند گاهی من و یا بابا رو میبری سمت دی وی دی اول روشنش میکنی بعد هم یه سی دی  میدی که برات بزاریم .. .. برای دد رفتن هم که میدویی میری از کشوی لباس هات لباس میریزی بیرون که یعنی زودتر بپوش بریم و جالب تر اینکه وقتی میخوای کشویی رو ببندی خیلی دقت میکنی که هیچ لباسی از لای کشو بیرون نمونه . . .

یه عروسک کوچولو داری که دیگه بهش میگیم کچــلک ، میتونم بگم اولین اسباب بازی مورد علاقت شده که تو تموم کارها با تو شریکه از غذا خوردن تا حموم کردن .. .. اگه غذایی رو نخوای بخوری از گوشه بشقابــت میزاری بیرون و حتی به کچـــلک هم نمیدی که بخوره . . .

چند روز پیش با هم رفتیم پارک ، وسط بازی یهو لپ یه دختر نانازی و کشیدی و بعد بردی سمت دهنــت(یعنی بوس گرفتی ازش) ، و برای خودت دست زدی .. .. به لطف این پارک رفتن ها سرسره بازیت عالی شده و میتونی از پس خودت بر بیای . . .

از همه ی حیوانات خوشت میاد و بهشون علاقه نشون میدی ، تا پرنده میبینی میگی جوجو و بعد خودت جیـــ ک جیـــ ک میکنی ، با دیدن گاو ماما میکنی و از همه جالب تر هوپ هوپ کردنــ ت وقتی که بهت یه سگ نشون میدم یا صداش رو میشنوی . . .

خوشگلـــ م كارهايي كه انجام ميدي اين قدر شيرين و خواســـتـ ـني هست ك خدا ميدونه و بس ولي خب نوشتن همشون يكم سخت ميشه كه اميدوارم بعد ها از دستم دلگير نباشــي

  

دوستت دارم ای تو که هر چه فکرش را میکنم برای من برای قلبم و احساسم مثل و مانندی نداری

فاطمه و سال 93

11 فروردين

پارك شهر

فاطمه روروئك سوار

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مرمر مامان محیا
26 فروردین 93 10:47
سال نو مبارک دختر جیگر بلااااااااااا وای محیا هم جیغ و مو کشی و هزارتا اخلاق بد یاد گرفت ولی حالا داره ازش یادش میره... این نی نی ناز چرا تو روروئککککککککککک؟
مامان جون
پاسخ
اخه دختر من تازه یادش افتاده باید سوارش بشه,کلی هم حالش رو میبره.این طوری هاست دیگه
شقایق
26 فروردین 93 14:54
عزیزدلم دختر خوشگلم ایشالا سال خوبی داشته باشی فدای مهربونیت که از نی نی ها بوس میگیری خیلی بانمک بود کلی ذوقش کردم
مامان جون
پاسخ
فدای تو
زهره مامان مرسانا
26 فروردین 93 18:31
خوشکل خانم سال نو مبارک نگران نباش معصومه جان این مشکل همه مادرا دارن منم هر جا میرفتم نگران این بودم که الان مرسانا از بچه ها یک کار بد یاد میگیره کما اینکه یادم میگرفت و سریع انجام میداد ولی دوباره با بی توجهی ما یادش میرفت فاطمه جان هم یادش میره چون دیگه نمیبینه که ملکه ذهنش بشه .
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم اره واقعا همین طوره که میگی,فاطمه هم دوباره داره مثل اولش میشه
مرمر مامان محیا
28 فروردین 93 10:09
سوال ؟ چطوری فاطمه میذاره رو موهاش تل بذاری؟ البته فک کنم از همون اول عادتش دادی! محیا اصلا نمیذاره و الان موهاش یه مدلی هست ک با تل قشنگ تره تا کش و بستنشون!!!!!!!!
مامان فاطمه
28 فروردین 93 17:22
سلام عزیزم.سال نو بازم مبارک.... قربون این دخمل بلا که انقده باهوش و شیرینه فداش شم با این تل خوشکلش دل ما رو برده ما چیکار کنیم دخملمون مو نداره؟؟؟
شقایق
28 فروردین 93 23:45
پیشاپیش روزت مبارک مامان جون نمونه
مامان سها
31 فروردین 93 8:58
کیا یادشونه؟بچه های ده شصت این براشون خاطرست. پشت دراننداختی ننه/باخوب وبدم ساختی ننه/ سرما بگیر تودامنت/قربون بوی پیرهنت/ واقعا که قربون بوی پیرهنت .روز مادر به هه مادرا مبارک
لیلا مامان حانیه
31 فروردین 93 11:51
قربووووووووون تو دخمل ناز ماشالا به تو خانم کوچولومعصومه جون عزیزم روزت مبارک گلمانشاالله سایه ات همیشه بالای سر دخملت باشه
مامان زینب
5 اردیبهشت 93 17:13
سلام عزیزم امیدوارم سال خوبی کنار دخملی و همسرت داشته باشی. عاشق کارای بامزه دخملیم خاله فدات شه.
صبا خاله ی آیسا
7 اردیبهشت 93 14:24
عزیزه دلم ایشاالله سال خوبی داشته باشین روزتونم با تاخیر مبارک ووویی عکسای نازشو میخولمتااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد