فاطمه جان جانفاطمه جان جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
رادانرادان، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

.

سفر 1 روزه

1392/4/6 0:48
نویسنده : مامان جون
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان جان مامان

 

دوشنبه با بابايي يه دفعه تصميم گرفتيم بريم بيرون از شهر و به پيشنهاد من رفتيم ماسوله...

ماماني  من عاشق اين شهر زيبا هستم،براي همين دوست داشتم نازگل مامان هم زودتر اونجا رو ببينه،تو مسير برگشت هم يه سر به پارك فومن زديم...

اين هم از عكس هاي جان جان در ادامه مطلب كه گوياي اين هستن كه چقدر بهش خوش گذشته

totalgifs.com toread gif gif gnomo18.gif

 

Loveu quoteLovee quote

 

happy monday

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مطهره
6 تیر 92 1:05
این جیگررررررررررر منه فایییییییییییییییییییییییییییییییییی بخورمش لپشو از طرف من ببوس
صبا خاله ی ایسا
6 تیر 92 20:52
به به همیشه یه گردش اخ. جونم ماسوله.. فاطمه جونم حسابی ترکونده خوش گذرونده
مامان الناز
7 تیر 92 16:50
خوش بحالت مامانی که تونستی این سفر را بری ما هم توی همین روز قصد سفر کردیم که البته هم رفتیم اما ظهر نشده اجبارا برگشتیم چون خانمی ما حالش بد شد

من تاحالا نیومدم ماسوله اما نمیدونم چرا عاشق این شهرم

چرا عزيزم،مگه الناز جونم گرما زده شد يا چيزه ديگه اي؟؟؟؟ راستي شما از كدوم شهر هستين؟؟
تشريف بيارين گيلان ما در خدمتيم
ماسوله واقعا زيباســـــــــــــــــــتـ

زهره مامانی مرسانا
7 تیر 92 18:52
چه ناز شده خوشکل خانم اون عکسش که رو مجسمه نشسته خیلی بامزه بود.
ساراکوچولو
8 تیر 92 16:06
سلام دوست گلم .ساراجون من برای اولین بار تومسابقه شرکت کرده خوشحال میشم بهش یک رای بدین...شماره رای 216 وشماره پیامک20008080200
مامان عبدالرحمن واویس
9 تیر 92 15:38
عزیزم همیشه یه شادی وگردش عکساتم مثل خودت ناز بود
خاله محبوبه
11 تیر 92 12:13
همیشه به گردش فاطمه خانومی
زهره(مامان فاطمه)
22 تیر 92 12:21
ایشااله همیشه به گردش وتفریح عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد